2008. március 31., hétfő

50. A fürdőszarba..




Leszaladtunk reggelizni..Miután megkajáltunk futás fel és öltözés aztán indulás a boltba..
Ruha:/ittvan..xD/
Tom a fürdőbe öltözött én meg a szobába. Mikor Tom kilépett a szobából csak annyit mondott, hogy:
-Huhh..Sexy..És az enyéém..-Tom
-Igen..A tiééd..-én és megpusziltam Tomnak az okos kis fejét..
-Tee..Tom!!-én
-Naa..mivan??-Tom
-Emlékszel azokra a jegy baszásokra amiket Bea nekem adott..??-én
-Igen..De az nem nála volt..??-Tom
-Nem. Azt ő berakta a nappaliba az egyik szekrénybe..-én
-Akkor még ottvan..-Tom
-Csak lehet..-én és Tomra néztem és szaladtunk is le a nappaliba..Kihúztuk a fiókos szekrény fííjjókjját...És benne volt..2 jegy..
-Karol..Elmegyünk..??-Tom boci szemeiwel..
-Háát..Felőlem..De mikorra szól..??-én
-Maa..Délután és estére egy ilyen kis szar fakuckó..-Tom
-Jujj..Akkor menjünk iss..-én és szaladtunk fel..Összekészítettük a cuccokat..Szóltunk Billéknek és le is léptünk. 1 órára már ott is voltunk..
Csobbantunk sokat..xD..xD /Most nem írom le miket csináltunk még a medencéknél..Bocs..:'(/ Eljött az este..Felöltöztünk és mentünk a kis faházunkba..Jóó volt..Franciaágy meg minden..Annyira jó volt..Tommal..°-° Tök cuki volt..Szeretem..és ő is engem..Este amikor már elég sötét volt elmentünk egy ilyen csajhoz aki vezeti azt a izzéés medencét, hogy kapcsolja be nekünk ugyanis jó reklám lenne, hogy Tom Kaulitz ezen e helyen fürdött a barátnőjével..A csaj kicsit értetlen volt de Tom kicsit helyrerakta a fejéét../nembántotta..Tom egy lányt soha nem ütne meg...-.-Mert aranyosS..°-°:$/ Aztán a csaj megengedte. Egész este fürödtünk..Tök jóó volt..Tom nyakába álltam és onnan ugrottam a vízbee..Reggel jöttünk ki csak a medencéből de akkor meg már menni kellett.. Szal mentünk..Otthon egyből zuhantunk az ágyba..

Nincsenek megjegyzések: