2008. március 24., hétfő

38. Kérlek bocsáss meg!! :'(

Csá tesSa..Bill
-Csá tesS meg Georg..-Tom
-Szeva...-Georg
-Figyu srácok..Nincs óvszeretek..-Tom pirulva
-Minek az neked Tom..??-Georg vigyorogva..
-Hát szerinted??-Tom
-Hát nem tudom..Hiányoztam egézségtan óráról..-Georg teljesen belemerülve a poénjába
-Nekem nincs...-Bill
-Nekem van..-Georg
-Még akkor vettem amikor Karolnak is küldtem...-Georg..
-Oks de adjad máár...-Tom
Georg adott neki egyet aztán Tom visszament a szobájába.
Én felkeveredtem am emeletre.."szerencsémre" jöttek velem szembe a fiúk...
-Szijja Karol..-Georg és Bill jól megstírölve engem...
-Sziasztok..Mit néztek??-én
-Hát, hogy milyen sexi vagy..-Bill
-Jajj Bill! Maradj máár...-én és elmentem a fiúk mellett be a szobámba..
-Toom!!! Hol vagy??-én mikor beléptem a szobába...
-A fürdőbe vagyok cicaa..-Tom kiabált vissza
-Sokáig leszel?? Hiányzol...-én mosolyogva
-Jóó..Hát ha anyira hiányzok akkor mindjárt megyek...-Tom
Aztán kijött Tom a szobából és tökre durva volt...
-Toom..Finomabban...-én és elvettem Tom kezét a mellemtől
-Nem cica...Most nagyon kellesz...-Tom és ledöntött az ágyra...Elkezdte csókolgatni a nyakam..Rámnézett és látta rajtam, hogy nem akarom. Ekkor rámnézett a boci szemeivel és nem bírtam ellenálni...Levetkőztetett...Rajtam már csak egy tanga volt..Tomról lehúztam a felsőt és kigomboltam a gatyáját..Gyorsan elment a gumiért...
Aztán megtörtént...Nem volt valami szép este..Nagyon erőszakos volt..Reggel előbb felkeltem mint ő. Amikor ő is felkelt beszélgettünk..
-Cica!! Ugye nem voltam tegnap erőszakos??-Tom
-Hááát..Nem éppen ez volt a legjobb éjszakánk..-én és elfordultam
-Bocsánat..Kérlek bocsáss meg..-Tom és maga felé fordított
-Mi van??-én már majdnem sírva..
-De ugye nem csináltam olyat amit most meg kéne bánjak..??-Tom
-Háát..nem..-Én bizonytalanul
-Mi az, hogy háát..??-Tom
-Mit csináltam??-Tom
-Semmit...-Én
-Figyelj!! Én nem akarlak téged bántani...Nem tudom mi ütött belém..De kérlek bocsáss meg.-Tom
-Rendben..Fátylat ráá...-én és megcsókoltam...
-De légyszives mondd el mi történt pontosan..-Tom
-Hát nem tudom...Durváskodtál..-én
-Pontosabban??-Tom

/köv részben a többi tom hogy rövid is meg szar is de ezvan..:D/

Nincsenek megjegyzések: