2008. március 20., csütörtök

17. Georg neeeeee

Egész nap szegény Beámmal voltam vásárolni, hogy ne legyünk szomorúak.

Eljött az estee Tom azt mondta lemegy DVD-zni . Én fennt a szobámban pakoltam a cuccokat amiket vettünk. Aztán lefeküdtem pihenni és közben MP3-at halgattam..Mikor vége lett a Basshunter - Boten Anna című számának felébredtem és eszembe jutott, hogy elkéne menni zuhanyozni. Siettem fürdeni, hogy mire Tom feljön készen legyek. Épp a zuhany alatt áltam amikor valaki bejött a szobába. Azt hittem Tom volt az. Nagyon megörültem. Ekkor benyitott a fürdőszobába elkezdett vetkőzni. Én közben nem fordultam hátra. Ő bejött mögém, és megpuszilta a nyakam.. Éreztem hogy nem Tom az eért gyorsan megfordultam, Georgot találtam magam előtt
-Georg mit akarsz?.-Kérdeztem megrémülve
-Téged.-Georg és lefogott
-Georg neee.-Én sikítottam
Úgy kiabáltam ahogy a torkomon kifért, nagyon féltem.. de szerencsére Bea meghallotta..
-Tom, gyere Karolnak valami baja van.-Bea
-Megyek.-Tom és felugrott a kanapéról
-Engedd el te fasz.-Tom és neki esett Georgnak
Bea addig gyorsan, hozott egy törölközőt és bevezetett a szobájába. A félelemtől remgetem, de szerencsére mellettem volt Bea.. Este nagy nehezen elaludtam Tom karjaiban, és reggel már jobban éreztem magam... Reggel Gustav és Bea veszekedett..
-Nem tudlak megszeretni.. Nem érted?.-Bea ordítva
-Hát jó.. Ez van.. Menj a pokolba nem is menj a Billecskédhez.-Ordította Gustav
Bea odament és egy pofont adott neki, aztán felszaladt a szobájába...
Épp kopogtottak.....




Hogy ki volt az a köviben kiderül:D Nagy cupp

Nincsenek megjegyzések: