2008. március 30., vasárnap

48. Boltban..

Gyorsan megkajáltunk aztán leültünk a TV elé megnézni az egyik ilyen híradást..xD
-Tom Kaulitznak, a Tokio Hotel gitárosának csaja van..Azt is rebezsgetik, hogy már van egy pár éves kislányuk akivel a napokban Tom az udvarban labdázott..-hiradós kis pucsíttós picsa..
-Mivan?? Há jóvannak ezek??-Tom és közben rámnézett...Ekozben Bill felállt a kanapéról és odarohant a telefonjához felhívni a menedzserüket, hogy tisztázza ezeket az ügyeket..Közben megdöbenve néztük a képeket amiket mutatnak rólam és Tomról..
-Hát ez döbbenet mennyire hazudóssak...-Georg
-Hátja..Édes istenem, hogy nekem meg Tomnak gyere legyen..Na ne máár...-Én
-Jajj, de lehet, hogy lesz gyerekünk véletlenségből..-Tom röhögve...és szerencsétlen annnyira röhögött, hogy az inkább már röfögésnek hangzott...
Erre Bill is visszaért én mindenki elkezdett Tomon nevetni..Aztán amikor már elavult a poén elment mindenki a maga kis útjára...
Georg Bill Tom és én a városba mentünk..Bea pedig Andreassal maradt nálunk..

*Beáéknál..:
Andreas elkezdte vetkőztetni Beát..Bea is Andreast..Aztán mikor minden ruhadarab lekerült megtörtént...

*Nálunk..:
-Tom!! Melyik jobb??-én két pipellőre mutatva :
-Alap, hogy a fekete..-Tom
-Hát rendben..Akkor azt veszem meg..-én
-Jupíí..dejóóó..-Tom hepíísen..
-Bill!! Szerinted is szexy??-én
-Ahha..Ha rajtad van akkor csak az lehet..-Bill sunyin
-Jujj..Ne hazudj máár ekkorát..-én
-Csak az igazat..-Bill
-Jajaa..igaza van Billnek ha rajtad a világ legeslegrondább ruhája van az is szexys...-Tom és megfogta a derekam..
-Georg hol van??-én
-Hát ott...-Tom mutatott egy izé helyre
-Elvan az eladóval..-Bill
Aztán megfordult Georg és odajött hozzánk..
-Na mi van..kis kanos..-Tom megütve Georg vállát
-Nem adta meg a tel számát..Ribanc..Pedig meghúztam volna..-Georg
-Szal akkor már Karolról lekoccantál??-Tom
-Hát..Eddig úgy volt de..-Georg
-Gyerünk srácok menjünk..-én

/na ennyi csáó/

Nincsenek megjegyzések: