2008. március 23., vasárnap

35. Találkozás


-Nem tudod, hogy Karol hol van??-Bea
-Hát nem de segíthetek..-Bill és elindult az ajtóm felé..
Benyitott és...
Ott feküdtem az ágyamon és aludta../xD/
-Felkeltsem??-Bill suttogva és közbe Beára nézett...
-Igen. Légyszive..De én addig kint leszek meglepetés lesz..-Bea visszasuttogva..
-Rendben..-Bill. Bea kiment és szép óvatossan becsukta az ajtót..
Bill csendben odajött az ágyamhoz...
-Szia szivem..akarom mondani Karol..-Bill és megrázot gyengéden..
-Szia..kapok egy csókot..-én még csukott szemmel de amikor kinyitottam a szemem megláttam Billt és megzsólaltam:
-Jajj bocs. Azt hittem Tom az..-én zavarban
-Nem történt semmi..-Bill és elmosolyodott..
-Mit akarsz??Mért keltettél fel??-én nyűgösen...
-Meglepetés..-Bill odasétált az ajtóhoz és egy Bea állt ott...
-Sziaa...Hát te??-én és felpattantam az ágyról odafutottam Beához és megöleltem..
-Sziaa..Hát én..-és elmesélte, hogy mér jött vissza../azért mert nem vállt be neki az állás...nemteccet neki..meg.hiányoztam.neki..°.°kis aríí Bejjám../
-Áhhá...-én
-És képzeld összejöttem Andreassal..-Bea titta boldogan..
-Ahham..Az nagyon szuppper...-én..
-Úgy hiányoztál..!!-Bea
-Te is nekem..-én és újra megöleltem Beát..
Ekkor idekeveredett Tombaba is...
-HÁt szervusz...-Tom és közben mögémlopakodott és átkarolta a derekem az okos kis fejecskéjét meg a vállamra tette...:P
-Tom..Szeretlek..-én és hátrafordultam Tom felé bejebléptünk egyet és felkapott../póz:fennt/
És ahogy felkapott még pörgött is egyet velem..annyira szeretem..kis aranyos..
-Tom..Tegély le..kérlek..-én suttogtam Tom fülébe..
-Rendben..-Visszasuttogta és letett
Odaléptem Bill elé és:
-Bill!! Zsó elment ugye??-én
-Igen..De káár...-én elszomorodva...

/tom hogy rövid és szar de ezvan..Sprite^^ xD/

Nincsenek megjegyzések: