2008. március 31., hétfő

49. Bea elmegy..megint..:'(

Mire hazaértünk Bea és Andreas lennt kávézgattak..Nevetgélt.Aztán mikor megláttak minket fogtak pár bőröndt...Ami már oda volt készítve és odajöttek hozzánk pusziszkodni..Mi csak kérdezgettünk őket..ők nem szólaltak meg..Helyette egy levelet nyomott Bea a kezembe..Mikor elmentek azonnal kibontottam a levelet..Ez volt benne..:
Bocs, hogy csak szótlanul lelépünk..De én és Andreas úgy döntöttünk, hogy elmegyünk magyarországra dolgozni..Ő rendőrnek tanult és meg nyomozónak..Hát nem véletlen..??:)
Szeretünk benneteket..Most nem tudtam Zsónak szólni..Szóval míg te nem találsz valakit egyedül leszel a házban..a srácokkal..;) Na de nem írok ide regényeket..Millió csókos..Csáóó..
Szeretünk bennetekt..Telefonon elértek..;)..Szeretlek titeket..(K)(L)..
Már majdnem sírtam de Tom hátulról átölelt..
-Ha nekik így jó..Akkor el kell fogadnunk..-Tom és szorosabban megölelt..
-Hát igen..El kell fogadnunk..-én szomorúan..
-És most a nap hátralevő részében mit csinálunk??-Bill
-Nézzünk megint valami DVD-t..Vagy goo..Mozíí..-Georg
-Hát szerintem csak itthon DVD-t nézzünk..-én
-Nekem jóó..-én Előkerestünk egy horrorvígjátékot és azt néztünk..Végig nevettük az egészet..
Nagyon elvoltunk..Aztán mikor már eléggé késő lett elment mindenki aludni..Reggel Bill Georg és Gustav keltettek..Hogy méér?? Azt ők sem tudták..xD
-Jóó reggel..-ők 3-an
-Hello..-én és Tom nyűgösen
-Mi van máá?? Mééé keltetetek feel??-Tom
-Háát az úgy volt..-Bill
-Csak unatkoztunk..-vágott közbe Gustav
-Ajj ez kedves volt..Alig látok ki a fejemből de itt már 3 ilyen izéégyerek ittt fáraszt..-én
-Bocsásson meg hölgyem..-A fiúk poénkodva..
-Hehee..Rohadt vicces volt..-én komoran de aztán elkezdtem nevetníí...Gyorsan kipattantam az ágyból..Csak sajna egy tanga meg egy melltartó volt rajtam..
A fiúk feje elkezdett vörösödníí..
-Mi vaan??-én
-Semmi..semmi..- boyok..
-Ne mondjátok ne láttatok még így..-én morcosan
-Dehogyneem...-Tom és Georg..
-Jaa télleg ár egy csomószorm jöttél le így a konyhába is..-Bill és Gustav

/na ennyi...szejjasztok..xD/

Nincsenek megjegyzések: