2008. március 18., kedd

7. Én és Tom




Tommal megbeszéltük, hogy ma este a hotel előtt hét órakkor /esteexD/ találkozunk..És elmegyünk discoba..


Csóóók..és már mennt is..
Én futottam be kerestem ruhákat...hát csak ezeket találtam: (fent)
Gyorsa telt az idő 7 órakkor kimentem és míí meglepő ő is ott volt.
-Szia kicsim! Hiányoztál.-Tom azzal a cuksíí bocíí szmeivel.
-Szijja!!Te is nekem.-Én és megcsókoltam
Indultunk is. Megfogta a derekam és szépen csendessen lépdeltünk a kicsit sem halk utcákon. Úgy éreztem, ez a pillanat soha nem fog végetérni, de ha mégis, belehaolk. Megérkeztünk egy elég jó discoba. Engem nem is akaratak beengedni de mivel Tommal voltam beengedtek. Elég elegáns egy disco volt. Táncoltunk és beszélgettünk.
-Tom!Mi lenne ha odaköltöznétek hozzánk.-Én sunyi mosollyal
-Hát nem szeretnénk zavarni.-Tom
-Nem zawartok, sőőt...Van jó sok szoba elférteek.-Én
-Okéés akkor telefonálok Billnek, hogy vitesse át a cuccainkat.-Tom
Telefonba:
Hello-Tom
....-Bill
Pakoltass át egyik boztonsági őrrel Karolék házába..-Tom
......-Bill
-Ok.Csáááá!!!-Tom
...-Bill
-Gyere táncolni, Tooom...-én
-Oks, megyek de előbb hozok walami innivalót.-Tom
-Okés itt leszek valahol az aztal körül táncolok.Sisess.-én aztán puszi Tomnak.
Nagyba táncoltam mikor odajön egy gyerek és elkezd nyomulni..
-Hello baby..Adolf vagyok.-Adolf /nehéz kitalálni/
-Szia.Karol vagyok.-én xD
-Nem bánnám ha eljönnél velem 20 rongyor kapsz.-Adolf
-Bocs de nem leszek a kurvád. Ha érdekel van pasim-én
-Figyi! Nem kérdeztem, hogy te szeretnél-e velem lefeküdni vagy nem. Ja, és nem érdekel, hogy van-e pasid. Elkezdett fogdosni és le akart smárolni, de valaki félbeszakította. Rátette a kezét Adolf válára és megfordította a gyereket. Behúzott neki egyet-kettőet aztán elmondta neki, hogy mért nem éri meg kötekedni egy ilyen csinos csajjal. /mert pl.: biztos, hogy van pasíjja xP/
Erre Tom megfogta a kezem és elvitt onnan. Indultunk is haza. Útközben pár padra leültünk tanakodni, de egyik tanakodásból sem lett semmi. Mindig enymás szájában landoltunk. Egyszer csak sétálunk, sétálunk amikor Tom felkapott és úgy vitt. Annyira aranyos volt. Éreztem, hogy komolyan gondol mindent. Szeretem és ő is engem...Ez maga a mennyország...Csókolóztunk meg minden. Tomnak nem csak az az Adolf húzta fel az agyát. Jött felénk fiatalok azok is állandóan stírölték a fenekem és a mellem. De modjuk Tomot a végén má nem nagyon érdekelte. Büszke volt ráám.Mikor hazaértünk, az ágyamon egy nagy virágcsokor fogadott. Benne volt egy....
/a köv részben kiderül mi volt benne Szijjasztok és komot!!!/

Nincsenek megjegyzések: