2008. március 21., péntek

22.Új szerelmek

Bill feljött az ő szobájába Tom pedig utánna és addig lennt voltam Beával és Georggal.

Billéknél:

Bill!! Miért mondtad karolnak hogy szerelmem??-Tom
-Figyu, Tom..Szerelmes vagyok..én is ahogy te és Georg is..-Bill
-Hát ezt nem hiszem el..-Tom
-Jól van na..-Bill
-ÁÁ jóvan.. ugyis szertintem szakíttani fogok vele.. Szeretem meg minden de nem akar velem lefeküdni...Igaz pár napja még együtt voltunk..deee...-Tom
-Ácsííí..Te csak azért vagy Karollal mert jó az ágyban??-Bill
-Igeeen..vagyis neem...-Tom
-Istenem..Tom.. hogy lehetsz ilyen?? De télleg jó az ágyba??-Bill huncut mosolyal
-Mondom..-Tom vigyorogva..

Közben lennt:
Bea már elment vásárolni..Én és Georg eléggé össze melegedtünk..
Egyszer csak Georg megcsókolt..De én megszólaltam:
-Nekünk ezt nem szabad..-Én
-De igen..-Gerog
-Neem..-én és felszaladtam az emeletre és közben sírtam mert mással smároltam közbe pedig Tommal járok..Szaladok szaladok egyszer csak valakinek nekimegyek..
-Mibaj baby??-Tom
-Toom..Én smároltam Georggal...-Én
-Éss??-Tom
-Figyu..Tom..Szakítsunk.. -én és elfutottam volna de ő visszarántott és megcsókolt
-Búcsúcsók..-Válaszolta...

Az este egész jól telt már.. Tom összejött Beával én meg Georggal..

Nincsenek megjegyzések: