2008. március 28., péntek

45.Délelőtt...xP

Lefeküdtünk Tommal../nemúgy...x)../ Reggel Tom karjaiban ébredtem...Akkor hirtelen végigfutott az agyamon az elmúlt pár hét...Alig akartam elhinni..Itt vagyok Tommal..Szeret engem, az újságok meg csak cikkeznek../hisz nekik csak egy sztory..de nekünk ez az életünk és nem pedig egy mozi..by: OgliG xP/ Bill is szeret a saját elmondása szerint..Meg Georg is...Ez..ez..annyira jóó..
Ekkor Tom felébredt..
-Jó reggelt szerelmem..-én
-Ha te itt vagy mindig jóó....-Tom és megcsókolt...
-Mennyi az idő??-Tom
-Pill..Meg kuksolom..-én és hátrafordultam..
-10 óra múlott 14 percel...-én :)
-Menjünk le reggelizni..-Tom és felpattant...
-Rendben..-én. Aztán amibe voltunk le is mentünk...Vagyis én egy tanga meg egy melltartó Tom meg egy boxerba...Mikor leértünk mindenki nézett...Erre Tom megszólalt..:
-Ne nézzééé...Regelizzééé...-Tom drágaa :$
Erre mindenki elkezdett röhögni....
Erre Bill..:
-Ne nézzünk..Reggelizzünk..-Bill drágaaa :$
A röhögés után mindenki folytatta a reggelit..Mi is ettünk Tommal..Mikor megkajoltunk futottunk felöltözni..Tom előbb felment mert én még el is pakoltam..Amikor indultam fel a lépcsőn Bill megfogta a karom visszarántott és megcsókolt..Nem ellenkeztem..Lehúzott a lépcsőről. Megfogta a derekem..De én hátra nyúltam elvettem a kezét a derekamról és megszólaltam:
-Bill..Én Tommal járok..Kérlek hagy békén míg együtt vagyunk...Légyszives..-én és elrohantam már majdnem sírtam is..és amikor felértem az emeletre a folyosón futottam és sírtam..Gyorsan felrohantam a 4. emeleten fekvőő tetőtérre...Ott néztem le..Egy kisfiú és egy kislány labdáztak..A másik oldalon pedig egy férfi és egy nő görkoriztak..Csak néztem őket, néztem..és eszembe jutott valamííí....

/.köv.részben, hogy míí...xD xP

Nincsenek megjegyzések: