2008. március 25., kedd

39.Georg + én

-Légyszives mondd el mi történt pontosan..-Tom
-Hát nem tudom...Durváskodtál..-én
-Pontosabban??-Tom
-Hát semmit..Csak fogdostál..Meg néha úgy megszorítottad a kezem..-én
-Jajj..Bocs..-Tom és adott egy puszíít a kezemre..
-Nincs semmi. De ilyen többet ne legyen..-Én
-Rendben..Megígérem..-Tom
-És Tom.. Ha nem akarja az egyikünk akkor ne legyen semmi. Okés??-én
-Rendben..-Tom és bólintott a fejével..
-Kéne kelni...-én
-Jaja...-Tom. Felkeltünk, felöltöztünk és mikor végeztünka hajjal meg az alapozóval akkor Tom megszólalt:
-Állj fel az ágyra. Nekem háttal és terpeszbe.-Tom és felemelt az ágyra...
Meg csináltam amit mondott erre ő a fejét betette a lábamhoz és a nyakába vitt le...
Igaz, hogy az ajtóknál le kellet húzzam a fejem...xD Meg a lépcsőn nagyon féltem...xD
-Toom...Le ne dobj...-én mosolyogva
-Nem tenném. Hidd el..-Tom
Mikor leértünk mindenki nézett mért vagyunk olyan vidámak...
Georg és Bill egymás bellett ültek és Georg odasúgta Billnek...
-Hát igen..Megint Jó estéjük volt...Pláne Tomnak..-Georg suttogva
-Hája..-Bill visszasuttogva xP
Letévedt Gustav is...Meg Bea is..Én állandóan mosolyogtam..Egyszer csak Gusti megszólalt:
-Hééjj, Karol!!! Jól látom, hogy neked fogékszered van??-Gustav és közben evett..
-Mi?? Ja, jaaa, igen. Van fogékszerem..Jó, hogy rájöttel...-én és Gustavra kacsintottam
Közben én és Tom is leültünk kajálni...
-Toom...Ugye ma mentek Billel interjúra..??-én
-Aha. Ma magyünk. Gustav meg egy másikra megy. Georg meg majd holnap fog..-Tom
-Ajj, de kár. Nem lesztek itthon..-én mosolyogva...xD
-De én igen..-Georg sunyi vigyorral
-Ajjmáár...Maradj meg magadnak..-Én
-Jóvan na...-Georg
Megkajoltunk atán Bea és Andreas elmentek...Valahováá...Nem tudom..De még csak nem is sejtem..xP
Sajna Tom és Bill meg Gustav is elment... Én és Georg maradtunk csak otthon.. Úgy döntöttünk DVD-zük..Georg kedven horror filmjét néztünk..Nekem nem igazán jött be..Nagyon félelmetes volt...Aztán egy ilyen szar résznél odabújtam Georghoz..Elfelejtettem, hogy én Tommal járok... Vagyis nem is megfeledkeztem...Azt hittem Tom az...Az illatok..majdnem teljesen ugyanolyan.. Georg is megölelt engem. Aztán a film végére...Már volt csók meg minden...Aztán elkezdett vetkőztetni...Én meg őt...Aztán megtörtént...(NoRészletezés xP)
Egymás karjaiban aludtunk el...Aztán Tom benyitott és látott minket..
-Mi a faszt csináltok ti itt??-Tom üvöltve
-Tom!! Ez nem az...Légyszives halgass meg..-én és Tom után mentem aki futott le a lépcsőn..
Tiszta gáz volt mert nem volt rajtam melltartó és Bill meg ott ült lenn.. /Mázli Gustav akkor még nem volt xD/ Jól megstíröl../Bill/
-Te képes voltál megcsalni Georggal??-Tom üvöltözvee
-Igen..lefeküdtünk..De Tom...Kérlek bocsáss meg....-én sírva
-Nem tudom még..Ezen el kell gondolkodjak...-Tom és felment Bill szobájába...
Én meg csak ott álltam lennt...Egyszer csak megszólal Bill:
-Jó a melled..Kó kóóóla?? -Bill /kis cukíí xD/
-Maradj meg magadnak és légyszives beszélj az ikred fejével..-én sírva és felrohantam a saját szobámba...
Aztán egyszer csak kopogtak...
-Kivagy???-én
-Georg..Légyszives engedj be..-Georg
-Gyere...-én szomorúan
-Most meg mi a baj?? Nehogy azt mondd, hogy nem volt jó és hogy te nem élvezted...-Georg
-Dee télleg jó volt...Meg minden..De én Tomot szeretem és vissza akarom kapni...-én sírva
-Meglátod majd úgyis megbocsájt...-Georg. És felállt és elment...

/köv részben a többi xP/

Nincsenek megjegyzések: