2008. március 21., péntek

20. Mi lesz most?

Kivittem mindenkinek a pirítóst aztán odaültem Tom ölébe..Ekkor éreztem valamit..
-Jézus Tom. Ez az amire gondolok?.-Kérdezte Karol kicsit hangosan
-Ne ordíts.-Tom halkabban
Mindenki rájuk nézett, és Tom elvörösödött..
-Áll a farkam mit lestek.-Csattant fel Tom
Ekkor mindenki röhögésbe tört ki. Tom fogta magát és felment.
-Most megharagudott.-Georg és harapott egyet a piritósba
-Majd én megnézem.-Álltam fel az asztaltól
-Jó.-Többiek
*Kopp-Kopp* (ez kopogoás lenne:)
-Gyere.-Tom hidegen
-Én vagyok.-Szólaltam meg
-Bea?.-Tom és hátra fordult
-Igen.-Én mosolyogva
-Mi a baj?.-Én kedvesen
-Kinevettetek.-Tom és lehajtotta a fejét..
Megfogtam az állát és a fejét felemeltem... Mélyen a szemébe néztem és megpusziltam az arcát...
-Ne csináldd.-Tom
-Mi lesz most?.-Én még mindig Tomot nézve
-Karolt szeretem.-Tom
Ekkor elengedtem Tomot, és el akartam szaladni, de ő visszahúzott...
-Ne tedd ezt velem.. velünk.. ne állj közénk.-Tom
-Nem birom ki.-Én és megcsókoltam
Tom ellenkezett egy kicsit, de aztán ő is benne volt.. Hallottuk hogy valaki jön a lépcsőn, ezért gyorsan szétváltunk, és leültünk az ágyra mint ha beszélgettünk volna...
-Bejöhetek?.-Bill
-Gyere.-Tom
-Ti mit csináltok?.-Bill
-Beszélgetünk. Nem szabad?.-Én mérgesen és kiszaladtam a szobából
-Ennek mi baja?.-Bill
-Bill.. el kell mondanom valamit..-Tom
-Mi az?.-Bill
-Karol és Bea.-Tom
-Mi?.-Bill
-Na úgy volt hogy.....



A köviben kiderül mi volt.. Pucc komot:D

Nincsenek megjegyzések: