2008. március 23., vasárnap

34. Vacsíí + egy kis meglepíí


Na szal ebbe a ruhába szaladtam le...:
Szerencsére volt kellő smink meg rendes haj...
Amikor leértem Tom állt egy megteratett asztalnál. Odajött hozzám és adott két szál rózsát. Egy feketét és egy vöröset.. Megfogta a kezem megához húzott és megcsókolt. Bill és Georg meg az emeletről lestek minket../kis alattomosak..xD!/ Tom leültettett az asztalhoz és hozta a kaját amit ő fözött.. Sötét volt gyertyafény...Nagyon jóó volt...Mikor elfogyott a kaja ittunk egy "kis" bort. Aztán felkapot és felvitt az emeletre...Lefektetett a kanapére aztán elkezdett csókolgatni..
-Toom..Ne..Ne itt..!!!-én
-Dee...nekem most kellesz...-Tom
-Nee Tom akárki megláthat...Légyszives Tom....-én és ellöktem magamtól..
-Igazad van...ma nee...-Tom és megfogta a kezem felhúzott az ágyról és mentünk a szobába... Lefeküdtünk..ALUDNI...!!
Reggel Tom előbb kelt mint én...Mikor nagynehezen lekászálódott a konyhába ott ült Zsó böröndökkel és kávét ivott...
-Jó reggelt Zsó!-Tom
-Neked is..!-Zsó
-Hova készülsz??-Tom meglepődve...
-Hát Bea telefonált, hogy visszajön szóval én megyek...Eddig sem sok kedvem volt idejönni és ittmaradni mert Magyarországon van a pasim meg a barátaim..Szóval én 5 perc múlva megyek...Andreas kimennt a reptérre Beáért...Nemsokára itt lesznek..Aztán Andreas kivisz majd engem...-Szóval Szia..!!-Zsó és megölelte Tomot.../közben dudaszó/ Zsó adott egy arjnyálazást Tomnak és elment...Ekkor belépett a konyhába Bea és Andreas. Andreas fogta Bea derekát.. Zsó odasétált hozzájuk..Bea adott egy csókot Andreasnak...Tom intett Andreasnak...és Andreas és Zsó mát ott sem voltak../Andreas, Andreas, Andreas...pfúú de meggyűleltem most ennek a névnek a leírását...xD/
-Szia Tom..-Bea és megölelte Tomot
-Szia..Hát te és Andreas /már megint xD/ jártok??-Tom mosolyogva
-Ahham...És te és karol még mindig jártok??Már nem ugye??-Bea
-Dee igen..Még mindig járunk..Pont tegnap vlt egy romantikus vacsink..Na de hozzátok /Andreas+Bea/ sok sikert..Remélem ti is legalább ennyire boldogok lesztek mint én és Kara.-Tom
-Köszíí...Bea és elindult felfelé..
Ekkor Bill jött vele szembe...
-Sziaa-Bea
-Szijja..-Bill
-Te figyu..Még mindig szerelmes vagy kicsit belém??-Bea
-Hát még egy kicsit igen..-Bill
-És Karolba??-Bea
-Ki az a Karol?? Jaaa, hogy Kara?? Igen őőt még mindig nagyon szeretem..-Bill /és igen visszatér a régi nevem: Karol xP/
-És nem tudod, hogy hol van??-Bea
-Hát nem de segíthetek..-Bill és elindult az ajtóm felé..
Benyitott és...

/köv. rész tudjátok ugye?? xD/ komm pussszedlíí^^

Nincsenek megjegyzések: