2008. március 27., csütörtök

43. Lábadozok..xD

Mikor a doki végzett összepakoltunk és mentünk haza...
Mikor hazaértünk ott volt Bea...Éppen itta a kávéját...Amikor meglátott egyből a nyakamba ugrott.
-Sziaa..Igen én is szeretelek de légyszives engedj el..Még fáradt vagyok..-én
-Szia..Ja bocsíí..Menj fel a szobádba...-Bea
-Hát igen arra gondoltam én is..-én mosolyogva és megpusziltam Bea arcát..Aztán megszédültem és majdnem elestem de Tom elkapott..Felvett és felvitt a szobába..Lefektetett az ágyra és betakart. Elhúzta a függönyt is. Aztán megszólalt:
-Ne hozzak valamit??-Tom
-Nem..Kösz..Aranyos vagy, hogy így gondoskondsz rólam..-én
-Ez alap...Érted mindent..-Tom és megcsókolt aztán:
-Légyszives Tom most had aludjak..-én
-Rendben..Lemegyek..Itt a telefonod csörgess meg ha kellek..-Tom
-Rendben...-én és már csukódtak is le a szemeim...
Kopogásra ébredtem..
-Gyere..-én nyűgösen..
-Szia..-és belépett a szobába Bill....
-Bocs a zavarásért csak szerettem volna tudni, jól vagy-e???-Bill és közben bejött és odaült az ágyam szélére..
-Hát köszíí..Jól vagyok..Csak egy kicsit fáj a fejem..De egyébként minden olyan mint a verekedés előtt..-én
-Naaa az tök jó..De aztán gyógyulj meg tee csajszíí...-Bill és megpuszilt...
-Remélem hamar jobban leszek...Ugye holnap kell visszamenni??-én
-Igen..Na de én most megyek..aludj csak..sziaa..-Bill és kiment...
Elaludtam aztán reggel ébredtem..Tom ott aludt mellettem...Olyan aranyos volt..Tiszta cuksSin szuszogott a drága. Nemsokára ő is felkellt. Mentünk vissza a dokihoz..Azt mondta szépen javulok. Vagyis már meg is gyógyultam.. ;)
Már tele voltam energiával..Tommal álandóan smároltunk... Bill már vagy 20szor oldalbabökte testvérét...Aztán amikor hazaértünk...

/köv részben a többi../

Nincsenek megjegyzések: