2008. március 18., kedd

6. Összekavarodva..xP

-Na mi van Tommal?.-Bea
-Nos...
-Elvagyunk..helyes gyerek..-én kicsit zavarban
-Na ne etess..Te lefeküdtél vele??-Bea kicsit mérgessen
-Neeem.deee majd.-én már majdnem sírva
-Nincs deee...ne feküdj le vele míg nem vagy biztos abba, hogy télleg szert-e-Bea dühüssen, de mégis együttérzően
-Tudom...de olyan aranyos..azt mondta, hogy én más vagyok mint a többi lány..-én de ekkor már sírtam
-Na gyere ide teee!!!-Bea. Megölelt..és..
Bea lement Billhez meg Tomhoz engem otthagyva...

Tom és Bill ez idő alatt beszélgettek:
-Toom..Mit csináltál Karollal..???-Bill
-Hát...sajnos semmi...-Tom szomorúan
-De ugye..nem akarsz vele lefeküdni és otthagyni...??-Bill mérgessen
-Hát nem tudom..Amikor meglátom összeszorul a szívem...mi ez Bill..???-Tom kétségbeesetten
-Szerelmes vagy...-Bill mosolyogva
-Én nem lehetek szerelmes...még sohasem voltam szerelmes..ÉN..TOM KAULITZ SZERELMES??-Tom kicsit ijedten

Ekkor leírt Bea..
-Figyelj, Tom. Ha csak ki akarod használni a hugom akkor azt megbánod..ne húzz velem újat..Karolért ölni is tdnék..szóval így jácc..-Bea nagyon mérgesen
Bill odament Beához megfogta a vállát és kihívta a folyosóra /mert ugye szállodában vagyunk xP/
-Tom éppen az előbb................-Bill és elmesélt mindent Beának
-Ez most komoly??-Bea hitetlenkedve
-Igen..Szórol Szóóra...-Bill
-Akkor megnyugottam-Bea és Bill nyakába borult...Vagy egy percig csak ölelték egymást..aztán..Bill megcsókolta Beát..Bea nem ellenkezett, visszacsókolt..
-Akkor ez most azt jelenti, hogy...-Bea de nem tudta befejezni mert Bill megcsókolta majd utánna ezt mondta:
-Igen..Szeretlek...Járjunk..-Bill
És Bea megcsókolta ami nála igen jelent szóval...

Tom kiszaladt az erkélyre és meglátott engem amint az ő gönceiben futok haza...Tom egyből utánam jött..
-Karol..-Tom
-Mi van??Mit akarsz??Nem fogsz kihasználni, és ha csak erre az éjszakára kellettem csak neked akkor kopj le rólam..én szerttelek..-Én és közben sírtam..
-Ne sírj..Szeretlek..Kellesz..És most nem úgy kellesz..ahogy tegnap este hittem...-Tom
-/hüpp-hüpp/ Nem hiszek neked...-én. Ekkor Tom megcsókolt...Először nem akartam..de nem ellengeztem..
-Járjunk...mert ha nem...én abba..én azt...nem bírom ki...szeretlek..-Tom. De nem bírta befejezni mert megcsókoltam...
-Szeretlek. És ha igazat mondasz akkor veled...-én mosolyogva
-Te csaj...mit keresel az én gönceimbe..???-Tom kapcsolt a drága...xD
-Hát tegnap csakegy fürdőruhába jöttünk át..És az vizes...TEEEE-én és közben mosolyogtam /mert vidám voltam xD/
Tomnak közben szólt Bill hogy kéne mennie próbára..
Tommal megbeszéltük, hogy ma este a hotel előtt hét órakkor /esteexD/ találkozunk..És elmegyünk discoba..

Hogy mi történt addig és mi lesz a discoba azt majd a köv. részből. sziasztok..és komozníí xP (K)



Nincsenek megjegyzések: