2008. március 21., péntek

19. Reggelíííí

És és Tom visszamentünk a szobámba és beszélgettünk. Végül arra jutottunk, hogy le kéne menni enni. Szóltunk Georgnak, hogy jön e velünk. Jött is. Leültek az asztalhoz az ebédlőbe. Én közben a konyhában készítettem a reggelit. Megjelent Bea is.
-Szasiztok.-Bea
-Szia!!-Tom és Georg
-Sziaaa KAROL..-Bea
-Mit kértek fiúk??-én
-Piritóst.-Eccer Tom és Georg..
-Szomjas vagyoook!!-Georg
-Gyere ide és igyál.-én
-Jövőők.-Georg lelkesen
És amikor elment mögöttem megfogta a fenekem és rámkacsintott.
-GEORG!!.-én
-Most meg mi van??-Georg és közben mutatta hogy psszt!!
Ekkor megjelent Bill is.
-Jó reggelt mindenkinek..-Bill
-Sziaaa.-Mindenki kórusban
-Kajaa??-Bil
-Van..-Tom
-Nekünk..-Tette hozzá Georg
-És nekem??-Bill
-Hátha szépen Karolt-Tom
Bill odafutott hozzám és:
-Karoool..Kérlek szépen könyörül rajtam és csinálj nekem reggelit..-Bill azzal az édes kis fejével
-Csinálook..-én és megpusziltam Bill arcáát..Bill erre tiszta vörös lett.. Nem értettem méért..ez csak egy baráti arcnyálazás volt.. /arcnyálazás - puszíí/
-Köszön..szerelmem...ömm dehogy Karol..-Bill
Én erre csak mosolyogtam egyet...
-Bill...Drága egyetlen ikertesóm..Karol egyenlőre még az enyém..-Tom mosolyogva
-Igen is uram..ömm..akarom mondani tessó..-Bill mosolyogva és erre mindenki elmosolyodott..
Aztán nagy csend következett...
-Kész a kaja...-Én megtörve ezzel a csendet..
Kivittem mindenkinek a pirítóst aztán odaültem Tom ölébe..Ekkor éreztem valamit..
/köv. részben, hogy míít.. komozz pls..!!/

Nincsenek megjegyzések: