2008. március 24., hétfő

37.Szerelem

Na szóval négyesben játszottunk...
Üvegeztünk..
Én pörgetek mivel én vagyok az egyetlen lány..és annak adok csókot akire mutat az üveg...
Velem szembe ült Tom jobbra Bill balrga Georg..Pörgette:
Bill vagy Tom vagy Georg. Bill vagy Tom vagy Georg. Bill vagy Tom vagy Georg. Bill vagy Tom vagy Georg.
Biil vagy Tom..Bill vagy Tom...
Bill....
Közeleb hajoltunk egymáshoz és amikor majdnem megcsókoltunk egymást Tom meg szólalt:
-Hülye játék..Nem ér mert Karol az én csajom..Bill!! Ne játsz az életeddel..!!!-Tom mérgesen
-De hülye vagy drága tesSóm ez csak egy játék..Most attól mert megcsókoljuk egymást mi lesz??-Bill
-Hát lehet éppen az lesz, hogy Karol kiszeret belőlem és belédesik..-Tom és közben felállt, elment és becsapta az ajtót..
-Beszélnem kell vele..Bocs..-én és szaladtam Tom után..Az udvaron értem csak utol.
-Tom várj..!!-én és megfogtam a karját...
-Szeretlek Tom. Ez csak egy játék..Szeretlek..Szeretlek...Értsd meg..-én és megcsókoltam..
-Hajóó..hát elhiszem..-Tom és az orrával basztatta sz én orromat...Ki aranyos...
-Nincs kedved eljönni sétálni??-Tom
-De mehetünk..-Én. Tom megfogta a derekam és a kezem a nyakéhoz raktam és mentünk..
Az utcán alig volt pár ember...Hihetetlen jóó volt.. Életemben először szerelmes vagyok..Szeretem ezt a srácot és ő is engem.. <--Ezek a gondolatok viharzottak át az agyamon..
-Kéne hazaindulni..Nem??-én Tomra nézve..
-De..Mennyi lehet az idő??-Tom
-Pill. Megnézem a telómon.-én elővettem a telóm és megnéztem
-10 óra múlott 3 percel..-én
-Rendben..Otthon márbiztos várnak..-Tom
-Hát ja...Ha haza érünk mit csinálunk??-én Tomra nézve
-Hát nem tudom..De lenne pár ötletem...-Tom rámkacsintva..
-Én pontosan mire gondolsz??-én a sunyi vigyrommal
-Háát..mondjuk sex..??-Tom
-Jajj máár..Én azt hittem társasozni akarsz..-én vigyorogva
-Igen..persze..-Tom
-Na de komolyan..-Én
-Akarlak...Karol...Kííívánlak...-Tom rámnézve..
-Uralkodj magadon..-Én
-De már nem megy..-Tom
-Próbálkozz, próbálkozz..-én és megcsókoltam Tomot..
-Mi lenne haa...-én
-Ha hazaérnénk és dugnánk??-Tom
-Neem..Én nem erre gondoltam..-én
-Hát akkor??-Tom kedvetlenül
-Jajj marad máár...Majd eldől mit csinluk...-én
-Okéés..-Tom
-De még lehet, hogy lesz nagyon közös program???-Tom ismént lelkendezve
-Háát...lehet róla szóó...-én mosolyogva..
Mire hazaértünk 11 óra volt. Mindenki tévézett. Tom felrohant a szobába. Én még a konyhába voltam..Tom keresett óvszert mert bízott benne, hogy ma ismént szép esténk lesz...
-Bassza meg..Nincs óvszer.....-Tom
-De Georgnak vagy Billnek lehet, hogy van...-Tom
/csak magába beszélt/
Átszaladt Bil szobájába..Sehol senki..Átment Georghoz..ott tv-zett Bill is..
-Csá tesSa..Bill
-Csá tesS meg Georg..-Tom
-Szeva...-Georg
-Figyu srácok..Nincs óvszeretek..-Tom pirulva
-Minek az neked Tom..??-Georg vigyorogva..
-Hát szerinted??-Tom
-Hát nem tudom..Hiányoztam egézségtan óráról..-Georg teljesen belemerülve a poénjába
-Nekem nincs...-Bill
-Nekem van..-Georg
-Még akkor vettem amikor Karolnak is küldtem...-Georg..
-Oks de adjad máár...-Tom
Georg adott neki egyet aztán Tom visszament a szobájába...

/többi a köv.ben../pásSs

Nincsenek megjegyzések: