2008. március 19., szerda

8. Bill és Én

Mikor Karol belépett a szobába az ágyán talált egy virág csokrot az ágyon, egy óvszerrel és egy levéllel.
-Ezt meg ki küldte?.-Karol majd meg pukkadva a nevetéstől
-Itt egy levél.-Karol
Kedves Karol!

Szija. A virágot neked küldtem... Tudom hogy haragszol ráma amiért, neki estem Tomnak,d e az érzelmeknek nem lehet parancsolni. Nem? Na de mindegy.. Az óvszer.. Ha Te és Tom csinálni akarjátok.. Szia. Szeretlek.
Puszi:Gerog

Mire Karol végig olvasta, eléggé ledöbbent.. Ezután ledőlt az ágyra és el is aludt. Tom is csatlakozott hozzá, és együtt aldutak el... Én és Bill a konyhában dumcsiztunk
-Miért vagy ilyen boldog??.-Kérdeztem tőle, magam sem tudom miért
-Van egy lány.-Bill mosolyogva
A szívem hevesebben kezdett el verni, a levegőt is szaporábban vettem..
-Ki az?.-Én mosolyogva
-A neve Viktória.-Bill
-Ki? Illetve ki az a Viktória?Mi véletlenül nem járunk??-Én már majdnem sírva
-Egy nagyon, kedves aranyos csaj.Dee de ő nagyon tetszik.-Bill áradozott
-Aha.-Én szomorúan
-Mi a baj?.-Kérdezte
-Semmi.-Adtam meg a rövid választ
-Mondd el kérlek.-Bill és megfogta a kezem
-semmi, mondom, menj a Vikikédhez... Ennyi. Halálosan szeretlek, te emg Viki így, Viki úgy.
-Én és mentem volna a szobába..
-Ne menj.-Bill és megfogta a karom
-Miért?.-Én és egy könnycsepp gurult le az arcomon
-Mert...-Bill és a szánk egymáséhoz ért
-Szeretlek csak kiváncsi voltam, hogy hogy reagálsz...SZERETLEK SZIVEM-Bill
A puha kezét, az arcomra tette, és megsimította. A puha ajkait az egyémre illesztette, és egy pici csókot lehet a számra... Épp Karol jött le a lépcsőn, mire mi szétugrottunk..
-Ti me...-Karol leddöbenve
-Szia.-Bill pirulva
-Ti jártok?.-Karol
Igeen.-Én rávágva
-Ja oks.-Karol és szépen vissza is ment
-Már mióta járunk és ő nem is tudta..Hát ez furaa.-Én Billnek
-Ja. Na jó éjt szépségem.-Bill és mosolygott egyet, majd lágyan megcsókolt
Elmentem fürdöni, majd utánam pedig Bill.. Este mosollyal az arcomon aludtam el...



/Na szijasztok, Jól esne egy kis komi.. Nekem is és Karolnak is...na pusz/

Nincsenek megjegyzések: