2008. március 19., szerda

9. Ezek a mai szerelmek..xP



Bea elment fürdöni, majd utánam pedig Bill..
Reggel én és Tom keltünk fel először. Vagyis pontosabban Tom előbb kelt fel mint én.
Tom lement a konyhába. Találkozott Georggal. /mert ugye ők is odaköltöztek hozzánk xP/
-Georg..-Tom
-Mi van??-Georg nyűgösen
-Miért küldtél Karolnak virágot óvszerrel??-Tom
-Hát mert szeretem..Gondoltam eljön hozzám...És..-Gerog de Tom közbevágott
-Hát nem ment..Engem szeret..Légyszives ne zaklasd.. -Tom
-Nem zaklatom. Ígérem..-Georg kicsit csalódottan

Eközben Bea arra ébredt hogy valaki belép a szobájába. Nem mert hátrafordulni.
Az a valaki szépen óvattosan odafeküdt Bea mellé és átölelte. Bea észrevette ki az. Bill volt.
Bea megfordult.
-Szia..Bocs, hogy csak úgy átjöttem..csak..HIÁNYOZTÁL..De amúggy hogy aludtál?-Bill
-Köszi szépen jóól aludtam..és te?-Bea
-Én is tökjóól..-Bill és megcsókolta Beát. Bea visszacsókolt.
-Mennyi az idő, Bill?-Bea
-Fél 10 van..szivem.-Bill
-Aludjunk méég..Kicsit még lusta vagyok ahoz, hogy felkelje.-Bea
-Okéés.-Bill

Eközben én is felébredtem és lementem. Georg és Tom ültek az asztalnál és ettek..
-Jóreggelt, Georg..Szia szivem..-Én
-Szia..-Georg
-Hello, baby-Tom. Odamentem Tom mellé megnéztem mit esznek. Tom megfogta a derekam és odahúzott az ölébe.
-Georgg....Miért küldtél virágot óvszerrel???-Én értetlenkedve
-Mert kivánlak...-Georg
-Khm..khm-Tom
-Kapar a torkod, drágám??-én hülyéskedtem Tommal
-Neem, dehogy csak ez a hülye mosrzsa...-Tom nevetve
-Figyu, Karol! Légyyszives válaszolj a kérdésemre..Lehet még esély arra, hogy összejöjjünk??-Georg
-Hát..nem tudom...maximum ha összeveszek Tommal..De addig nem hinném, hogy lehet ebből valami..-Én
-Okés..én remélem..és nem adom fel..-Georg lelkesen
-Na de srácok én felmegyek felöltözni...Addig is sziasztok..

kb. 25 perc múlva jöttem le a lépcsőn ebbe a göncbe: /fellül, bocs de nem akarok vele ennyit foglalkozni../

Lementem gyorsan Tom-hoz...
-Mennyünk sétálni..-én
-Okés..
Elmentünk sétálni..egy étteremben ebédeltünk, utánna fagyiztunk..aztán eljött az este..

/köv.részben kiderül mi volt este..nálam..én Beáéknál..Sziasztok..KOMOT!!/


Nincsenek megjegyzések: