2008. március 19., szerda

11.Sok-sok párbeszééd xD

Reggel Bea és Bill a konyhában tevékenykedtek....
-Nagyon jó volt ez az este..-Bea
-Igen..-Bill

Én addig ébredeztem Tom mellett fennt a szobánkba..
Mikor felkeltem odabújtam Tom mellé..Tom erre felébredt..
-Szija Tomom..-Én 'huncut' mosollyal
-Szia babym..Milyen volt a tegnap este??-Tom rám kacsintva
-Tökjóó...-én
-Fáájt?-Tom
-Nem, mert vigyáztál ráám..Deugye én mindent jól csináltam??-Én
-Ahham..Szép volt ez az este...megismételhetnén valamikor...Tom sunyi vigyorral
-Majd eccer...-Én és megcsókoltam Tom-ot...

Lent Bea és Bill beszélgettek..:
-Bill..szerinted Tom komolyan gondolja Karollal a kapcsolatot??-Bea
-Nem tudom. De szerintem igen. Múltkor mesélte Tom, hogy le akart feküdni Karollal de nem engedte Karol mert még nem volt kész ráá...-Bill
-Igen, és..--Bea
-Tom nem várná meg más csajnál a 'megfelelő' alkalmat..Szóvasl szarintem komolyan gondolja..-Bill
Egyszer csak a lépcsőnél megjelentem én és Tom. Tom a karjaiban hozott le.. /mert ő olyan izmos/
Leült Tom majd én az ölébe..
-Tom..mit kérsz??-én
-Tégen..Tom sunyi vigyorral
-KHM..KHM.. Beszélhetnénk Tom??-Bill
-Persze. Mindjárt itt vagyok baby..-Tom

Bill és Tom kiment..
-Tegnap este lefeküdtél Karollal??-Bill
-Igen..-Tom
-És ugye nem durváskodtál vele??Vigyáztál rá..ugye??-Bill fenyegető nézéssel
-Nem durváskodtam..Neki ez volt az elsőő szóval nem csináltam vele semit..-Tom
-És pontosan mit csináltatok?-Bill
-DUGTUNK!! Nem érted??-Tom
-De értem én csak kicsit pontosabban gondoltam -Bill
-Hazaértünk, és hát vártam h Karol bejöjjön a szobába.. ott suttogtam a fülébe h szeretlek, meg ilyenek... és onnan ment magától-Tom
-Oks értem mehetünk akkor vissza a csajokhoz..-Bill
Utánna ebédeltünk /mert fél 12-kor keltünk!!/
Délután DVD-t néztünk aztén estee..én és Tom leléptünk Georggal discoba..
Bea és Bill...

Hogy mit csináltak az a köv részben szejjasztok...sok puszíí: Karol xD

Nincsenek megjegyzések: