2008. március 22., szombat

32.Hát ez kéész...xP

Tom előbb felkelt mint én..Elszaladt zuhanyozni és nem látott engem már az ágyba.. Mikor Tom leért odafutott a kanapéhoz és az ott ülő személyt elkezdte hátulról ölelgetni és puszilgatni...
-Engedj el te buzi fasz...-Bill
-Mi?? Hol?? Te?? Nem Kara??-Tom
-Nem..én Bill vagyok....-Bill
-De akkor hol van Kara??-Tom és szaladt fel a lépcsőn..Mikor belépett a szobába még mindig nem láttott, de amikor közelebb lépett az ágyhoz észrevette, hogy ott vagyok csak nyakig be voltam takarózva...Ekkor elkezdett hangosan nevetni...én erre felébredtem...
-Mi van mááár...mi olyan vicces??-én
-Na gyere elmesélem..-Tom és leült mellém...elmesélt mindent én meg úgy röhögtem, hogy az nem igaz...
-Hááát ez állat jóó...De most mennyünk le takaríttani...-én. Felöltöztünk és mentünk le a többiek ott ültek a kanapén..
-Kinek fáj a feje??-én
Aztán senki nem válaszolt vagyis senkinek nem fájt a feje..xD
Megreggeliztünk..Aztán elkezdtünk takaríttani..Amikor a harmadik üres pizzésdobozt és a második piafoltot találtuk a padlón úgy döntöttünk inkább kérünk segítséget egy takaríttócsoporttól..A csoport /ami 4 emberből állt xD/ 30 perc múlva már ott is volt. 2 óra alatt minden csillogott villogott. Mi ebédeltünk is mikor ők még nagyba pakoltak...Aztán Bill szépen fizetett nekik aztán már ott sem voltak...Jött egy újság aminek a címlapján és és a TH-s srácokkal táncolunk úgy, hogy rajtam csak egy melltartó volt. Lemeredve néztünk aztán jött egy csomó levél az újságoktól, hogy végre vannak olyan emberek aki felvállalják, hogy szoktak sokat bulizini..Szóval csak 'dícséreteket' kaptak..Aztán este 5 óra felé Andreas lelépet...Mi meg totál álmosan döltünk az ágyba...
Én és Tom eléggé elvoltunk..Nemúgy....
/köv. részben, hogy hogy voltunk el...xD/

Nincsenek megjegyzések: