2008. március 17., hétfő

2. Koncerten

-Úristen, Bea találtam egy borítékot és benne van.......
-És mi van benne?? Bontsd már ki.-Én türelmetlenkedve
-Sziasztok lányok! Remélem örültök ennek a két koncert jegynek. Anyátokkal sokáig tanakodtunk, hogy melyik együttes nőtt a szívetekhez.. Na de nem beszélek tovább. Íme a két jegy...
-Na melyik együttes?.-Karol türelmetlenül-
TOKIO HOTEEEEEEEEL.-Én ordítva
-Komoly?.-Karol ledöbbent fejjel
-Igen. Holnap estére szól. De mi már reggel ott leszünk. Kell a hely, így is sokan lesznek.-Én a nagy eszemmel
-Ja-Ja.-Karol
Egy szobában aludtunk, pedig volt benne bőven szoba, de így szoktuk meg. Kiskorunk óta együtt alszunk. Nagyon sokat dumáltunk. Tomról, Billről, és az egész TH-ról. Olyan 23:16 felé álom jött a szemünkre, és elaludtunk. Reggel 8-kor Karol már az ágy szélén ült, és nézett, mikor nyitom ki a szemem. Épp megakart rázni, mikor megszólaltam.
-Karol, meg ne próbáld.-Én nyűgösen
-Oké.-Mondta lelombozódva
-Na de, gyere készülődni kell.-Én és álltam fel az ágyról
Karol a szobában, én pedig a fürdő szobában készülődtem. Feltettünk, egy "kis" sminket, kiegészítőketm amit Karol imád. Teljes harci díszben megálltunk egymás előtt, és egy "huhh"-t nyögtünk ki. Nagyon jól néztünk ki. (Képet most nem teszek.. Bocsi)Jött értünk egy taxi, szépen beszálltunk, és már ott is voltunk a csarnok előtt. Kiszálltunk a taxiból, és szaladtunk befelé. Karolés én pont egymás mellé kerültünk, ezért együtt tomboltunk. A koncert végén, Bill, Tom és Gustav jött felénk autógrammot adni.
-Hello.-Tom vagányan
-Szi..szia.-Én mekegve
-Szia.-Bill kedvesen Karolnak aki igen csak belepirult
-Szija.-Olvadozva az én ikertesókám...
-Sziasztok lányok.-Gustav mosolyogva
-Szija Gusti.. azaz Gustav.-Én vörösen
Gustav, csak mosolygott egyet, madj tovább mentek... Én és Karol egymás nyakába ugrottunk, és úgy örültünk. A többi csaj cseppet se nézett hülyének... De kit érdekel. Bill, Tomm és persze Gustav velünk beszélt.. -Karol te ezt eltudod képzelni?.-Én
-Nem nagyon.-Karol még mindig extázisban
-Na mindegy ennyi volt.-Én szomorúanÉn és Karol elindultunk a kijárathoz, de valaki utánunk kiabált...

Nincsenek megjegyzések: