2008. március 22., szombat

31. Bulííí

Tommal nagyából reggel egyszerre keltünk fel...Csörömpölésekre...Tom és én egyből leszaladtunk..
-Mi van itt??-Tom és közben látta Billt és Gustavot meg Georgot hangfalakat pakolni
-Úgy gondoltuk, hogy csinálunk egy bulit..ma este...-Bill
-Nekem teccik..-én és odabújtam Tomhoz...
-Bulííí...BENNE VAGYOK..-Tom és elkedzett ugrálni...
-De most drága tesókám szaladj fel a szobádba öltözz fel és segíts nekünk..
-Okéés..-Tom és már ott sem volt...Hozzám meg odajött Georg
-De jól nézel ki szivíí..-Georg és átkarolta a derekam
-Köszíí...-én és megpusziltam az arcát.. /szal adtam neki egy arcnyálazást..xD/
-Én és Kara elmegyünk vásárolni..-Jött le Zsó a lépcsőn
-Hányan leszünk??-Én
-Hát..Mi négyen te meg Zsó meg Andreas...-Georg
-OksSs..-én és Zsó
-Cicaaa...menj fel és öltözz fel ..mert még beindulnak ráád..-Tom miközben szaladt le a lépcsőn. aZtán amikor leért megcsókolt és mennt a többieknek segítteni..
Én és Zsó egész nap vásároltunk...Chips-szek piák...meg popcorn na meg ilyenek...
Este 5-6 felé már minden kész volt... Gyorsan bekaptunk valamit../neúgy kaptunk be valamit...hanem kaját.. xP/
Fél hétkor leültünk megnéztünk egy rövidke filmet aztán felmentünk készülődni..9:10-kor Andreas is megérkezett.....Aztán kezdődött a buli...Tommal jóó sokat táncoltunk aztán néha elmentem Georggal is táncolni... Állandóan fogdosott mert már kicsit be volt piálva...Igaaz...már mindenkibe volt...Mivel durva meleg volt...levettem a felsőm....csak egy melltartóba és egy nagyon miniszoknyába táncoltam..a zene olyan hangos volt, hogy az nem igaz...Jött is a szomszéd néni elég sokszor....Amikor a kedvenc számom jött felmásztam az egyik asztalra...A fiúknak nagyon teccet...A kicsit még józan Zsó sem csinált semmit...Andreas is felmászott az asztalra és velem táncolt..Aztán a többi srác /vagyis a TH-sok/ megelégelték...Leszedték Andreast aztán felválltva feljöttek táncolni..Mikor vége lett a bulinak Andreas ottaludt...Mindenki mennt a saját szobájába. Tom ki akarta használni, hogy nem vagyok teljesen józan. Elkezdett vetkőztetni...Elszaladt gyorsan óvszerért.. De mire visszajött én már nagyba aludtam....Kicsit beégett.....szegénykém....xD
Aztán a köv részben a takaríttás meg, hogy Andreas.... /tood.. köv.rész..xP/ komot pls..

Nincsenek megjegyzések: