2008. március 18., kedd

3. Erre nem számítottunk..

Elindultunk a kijárathoz, de valaki utánunk kiabált...

-Sziasztok csajok.-ismeretlen

Én én Bea hirtelen nagyon boldogok lettünk..

-Sziaaaa.-én és Bea és közben hátrafordultunk

-Ádler vagyok. Itt lakom németországban és szeretem a TH-t..-naugyan ki??:P

-Aha oks..És most mi mit csináljunk??-én közömbössen

-Hát csak nagyon megtetszettetek nekem...Sexik vagytok...-Ádler pirulva

Örültünk is, meg nem is. Egyrészt azért nem örültünk mert azt hittük talán Bill Tom vagy Gustav lesz...De nem..

-Hát köszönjük szépen...De mi nem szeretenén semmit..Van pasink..-Bea füllentve...

-Jaaa..Akkor sajnálom. Remélem még találkozunk..Sziasztok- Ádler és elkezdett futn......

-Sziaaa-mi utána kiabálva...

-Hát ez durva volt...-Bea

-Hát az. Szegéény. Hogy beégett...Először nézett volna inkább tükörbe..-Én és elkeztünk nevetni...

Elég lassan mentünk..Gyalogoltunk...Szerettünk volna mindent átbeszélni a koncerttel kapcsoltabam..Odaértünk a házunkhoz...Beszaladtunk de nem volt kedvünk bent maradni. Felkaptunk magunkra pár jó göncöt és már ott sem voltunk. A házunk mellett álló hotel elé mentünk. Volt ott pár pad. Leültün és beszélgettünk.
-Te, Kara! Szerinted látjuk még őket??-Bea kicsit szomorúan.
-Nem tom.-én
-Tom! Szólt valaki??-egy ismerős hang
Ekkor előlépett valaki a pad mögül.
-Szi..Szia...Tom!!!-én és Bea egyszerre.
-Sziasztok...Ti szóltatok??-Tom
-Hát mi csak magyarul beszéltünk.-Bea
-Nem ti voltatok ott a koncerten??-Tom azzal a cuksíí mosolyával
-Deee..igeen mi voltunk...én
-Hol van Bill, Georg és Gustav??-Bea
-Itt vannak.-nézett hátra Tom.-Vagy mégsem.-tete hozá gyorsan...
-De itt vagyunk.-Bill
-Hát ti??Hol voltatok???-Tom
-Az most mindegy. Nem tudom még a nevetek..Eláruljátok széplányok??-Bill azzzal az édes kis fejével..
-Én Bea vagyok..Ő meg itt Karol..khm..-Bea és közben oldalbalökött mert igen elvoltam Tommal és Georggal...
-Nincs kedvetek bejönni a Hotel uszodájába??-Tom kaján vigyorral
-Hát nem tudom..Bemehetünk..-Én
-Csak hazaszaladunk fürdőruháért..Várjatok meg itt mindjárt itt vagyunk..Sziasztok..-Bea
/következő részben kiderül mi történt pancsizás közben komozzatok puszíí:Karol xD/

Nincsenek megjegyzések: