2008. március 25., kedd

40. Verekedés

Georg és felállt és elment...
Ekkor megint kopogtak...
-Gyere..-én
-Szia..-Tom és belépett a szobába...Odalépett hozzám és megcsókolt...
-Megbocsájtok...-Tom
-Tényleg??-én lelkesen..
-Igen..Rájöttem, hogy nagyon szeretlek..Jobban mint bárki mást...Nem akarlak elveszíteni..-Tom
-Ennek örülök..-én és megcsókoltam...
-DVD-zünk Billel. Nincs kedved velünk tartani??-Tom
-Bocs, de nincs. Elmegyek sétálni...-én
-Rendbe...Na én megyek..Szíía.-Tom és csókot adot..
Felöltöztem...Raktam fel sminekt a hajamat is rendbe szedtem és mentem sétálni...Elindultam a házunk előtti utcán egyszer csak azt vettem észre, hogy azon az utcán megyek ami a házunk mögötti ház előtt ment../na.ezt.jómegaszontam.xD/ Egyszer csak rámjött vagy 5 csaj és izéltak:
-Mit akarsz te Tomtól?? Hee??- egyik csaj
-Remélem jól megbasz aztán tovább állsz..-másik csaj
-Jaaa..és ha Tom elintéz téged akkor ne menj se Billcicához se senkihez..mert azt nagyon megbánod..- mégegy csaj
-Figyljetek lányok!!! Ha ti igazi nagy fanok vagytok akkor fogadjátok el...-én és tovább indultam volna..De az egyik megfogta a vállam és lerántott a földre...Belémrugott, vagyis pontosabban a telómba ami hívást indított...Tomot hívta..Tom fel is vette...
-Szia cica..Na mi van??-Tom
Semmi válasz...
-Hahóó...itt vagy..??-Tom
Megint semmi ekkor Tom hallot valami halk ilyet..:
-Segítsen valakíí...-én sírva
-Megyeek..Nem engedem, hogy bárki is bántson..-Tom és lerakta a telefont...Szólt Georgnak és Gustavnak..Elindultak átfésülni a területet...Ekkor lettek figyelmesek arra apár csajra aki vert valakit..Pontosabban engem vertek..A srácok pár embere szépen helyretette azt a pár csaj. Tom meg odahajolt mellém és beszélt hozzám.. Bill gyorsan mentőt hívott...A mentő hamar kiért..Tom Bill és Georg a mentőbe jöttek Gustav meg visszament a házba telefonálni Beának..Bea azonnal hazajött..Gustav és Bea gyorsan kocsiba pattantak és a kórház felé vették az irányt...
Bill Georg és Tom kint ültek a váróba...Bea gyorsan odaszaladt a srácokhoz és kérdezősködött.:
-Gustav elmesélt mindent..Mit mondtak az orvosok??-Bea aggódva
-Azt mondták semmi belső baja nincs... De még nem ébredt fel..És, hogy ők ezt nem értik, hogy nincs semmi belső sérülésem..És ha felébredek attól a naptól 24 órát kell bentlegyen..-Bill
-Ahha..Értem..-Bea és kilépett egy doki...

/Hogy mit mondott..---> köv. rééész..xP/

Nincsenek megjegyzések: