2008. március 25., kedd

41.Kórházba

Bill Georg és Tom kint ültek a váróba...Bea gyorsan odaszaladt a srácokhoz és kérdezősködött.:
-Gustav elmesélt mindent..Mit mondtak az orvosok??-Bea aggódva
-Azt mondták semmi belső baja nincs... De még nem ébredt fel..És, hogy ők ezt nem értik, hogy nincs semmi belső sérülésem..És ha felébredek attól a naptól 24 órát kell bentlegyen..-Bill
-Ahha..Értem..-Bea és kilépett egy doki...
-Hogyvan..Fel ébredt máár??-Bea
-A hölgy állapota kiegészíttő..Tehát jóó..Felébredt..Egyszere csak egy ember menjen be..-Doki és leléppett
-Bemegyek okés??-Bea
-Rendben..hisz te vagy a tesója..-Tom és Beára mosolygott...
Beabejött hozáám. Odaült az ágy szélére és beszélt hozzám..
-Sziaaa...Ugye jól vagy?? Fáj valamid??-Bea
-Szi..szi..szia...igen jóóó..jóól vagyok..És ne neeem fáj semmim...-én kicsit nehezen
-Rendben..-Bea
-To..Tom??-én
-Kinnt..Behívjam??-Bea..
-Légyszives..-én. Bea kiment én bejött Tom..
-Szija cicám..-Tom
-Szia..-én
-Mikor mehetek haza??-én
-Holnap ilyenkor..-Tom
-Azjóó..Tom!! Légyszives menjetek haza..Pihenjetek és majd holnap gyertek...-én és már csukódtak is le a szemeim..Tom megpuszilta a homlokom és kiment...Kint mondta a többieknek, hogy mit mondtam és elindultak haza..
/bocs, hogy ilyen rövid..:S-.-/

Nincsenek megjegyzések: