2008. március 24., hétfő

36.Játék+mozííí

-Bill!! Zsó elment ugye??-én
-Igen..De káár...-én elszomorodva...Bill megölelt..mert látta, hogy majdnem elsítam magam..
-De hát ha neki így volt jó..Mit tegyük..??-Bill
-Hát semmit..-én és ellkötem magamtól finoman Billt és rámosolyogtam...
/Csengetnek../
-Kinyitom..-Gustav kiabál a konyhából..
-Csáá Gustav..-Andreas
-Hy..-Gustav
-Bea..???-Andreas..
-Fennt...Karolék szobájába..azthiszem...-Gustav és evett tovább..
Andreas felszaladt Bea ott várta...Amikor felért Andreas Bea a nyakába ugrott..
Aztán csóxíí és szöveg:
-Szijja..Kicsim..-Bea
-Hello..babym..-Andreas

Bill, Tom és én becsuktuk magunk mögött az ajtót és leültünk társasozníí...kora reggel..igen..xD
Aztán amikor levertem mindenkit akkor lementünk ebédelni...
Georg is ott volt velünk..Gustav eltünt...Bea és Andreas meg kettesben voltak fennt...
-Most, hogy meg ebédeltünk mit csinálunk??-én és közben a piszkos tányérokat pakoltam...
-Van egy ötletem!!!-Bill
-Na had haljuk..-Mi türelmetlenkedve
-Menjünk el moziba..Négyesben...-Bill
-Jóó...-mindenki
-De ha egy fan meglát minket akkor meg majd elindul a pletyka: Georg Bill és Tom moziba mennek a kurvájukkal..-én nyűgösen....
-Engem...Vagyis minket soha nem érdekelt mit gondolnak mások a barátnőinkről..-Georg
-Jaa...Mondjanak azt amit akarnak...És te van vagy a MI kurvánk..Csak az enyém..Tom és megölelt...
-Köösz..ez kedves volt...-én
-Tudod, hogy nem úgy értettem...-Tom
-Tudom..De akkor is gááz volt ez a kijelentésed...
-Ok..Ok..De most menjünk készülődni...30 perc és itt a konyhába találkozunk..-Bill és mindenki viharzott fel a szobájába...
/Ruhát most nem teszek be..Az én ruhámról csak ennyit: Fehér miniszoknya..Fekete haspolóó../hogy kilátszódjon a köldök piecing xP/ és fekete csizma..xDxP/
Én és Tom értünk le a legkésőbb....Indultunk is a moziba...Pár fannal találkoztunk..kedvesek voltak velem..Sőt, volt olyan is aki tőlem is kért autógrammot.../kis aranyos/
Aztán megnéztünk egy horror filmet..én egész végig Tommal voltam összebújva..Tiszta félelmetes volt az egész...
Este amikor hazaértünk...Jáccottunk..Négyesben..
/nem félreérteníí...xD/ köv. részben a többi bááj ^^

Nincsenek megjegyzések: