2008. március 20., csütörtök

14. Reggeli

Megreggeliztünk.../ami ugye Gustavnak már az ebédje volt xD/
Egyszer csak megjelent Georg.
-Jóó reggel..-Georg
-Nekünk az...-Tom
-De amúgy neked is.-Mindenki egyszerre. Aztán tök fura módon odajött hozzám és kért két puszit. Ránéztem Tomra. Tom bólintott egyet, ami azt jelentette, hgy adhatok Georgnak piszíít.
-Mi a kaja??-Georg
-Hát vadászkaja.-Én
-Mi az a vadászkaja??-Georg értetlenkedve
-Hát az az, hogy mindenki azt eszik amit talál..Vagyis amit vadászik magának..-Én de már alig bírtam végig mondani mert mindenki elkezdett röhögníí..Nem értettem mi bajuk van..Biztos még nem hallottak ilyenrőől..xD
-Mit csináljunk ma??-Bea
-Hát nekem van pár ötletem mit kéne csinálni..-Tom és közben rámkacsintott..
-Tom..Ne perverzkedj az asztalánál!!-Bill
-Jóvan naa..Csak egy ötlet...-Tom morcossan
Tom mikor elkezdett durcázni felálltam és odamentem hozzá. Az ölébe ültem és megcsókoltam...
-Na de most én felmegyek felöltözni.-Én
-Okéés...De én megyek veled..-Tom
-Najó..Hát gyere..Míg majd te öltözöl én zuhanyzom..-Én
-Ajajjj...abból mi leeesz...-Georg...
Felmentük...én elmentem zuhanyozni Tom pedig öltözött....

/köv. részben, hogy mi történt...am tom hogy rövid lett de ezvan Sprite^^ KOMOT kérek plsss...szejjasztok/

Nincsenek megjegyzések: