2008. március 18., kedd

5. Nyomulnak a fiúk

-Karol, mondták már hogy szép a szemed?-Georg sunyin mosolyogva
-Nem de azért köszi.-Karol
Tom és Georg eléggé, nyomultak Karolra, aki már a plafonon volt. Én és Bill lassan jöttünk le a lépcsőn..
-Sziasztok. Mi történik itt?.-Én
-Nyomulnak a fiúk.-Válaszolt Karol
-Ja értem.-Én mosolyogva
-Veletek mi van?.-Tom egy széles vigyorral
-Semmi. Mi lenne? Barátok vagyunk.-Bill kicsit pirulva
-Aha, perszeee.-Georg
-Tényleg.-Én
-Hagyjátok már őket.-Karol
-Bocs, szépségem.-Tom és hirtelen lekapta Karolt. Igen csak meglepődött, de nem lökte el magától, és nem is ellenkezett. Kb egy 3 perce csókolózhattak, mikor Georg fejbevágta Tomot. Ebből megint egy szép kis veszekedés jött ki. Bill közéjük áltt, és úgy ahogy szét szedte őket. Gustav is lejött, erre a hang zavarra.
-Mi ez?.-Kérdezte
-Csak Tom és Gerog verekedik Karol miatt
-Ja oks.-Gustav és felment de előtte szólt nekem, hogy menjek vele.
-Gyere be.-Nyitotta kiljebb az ajtót Gustav nekem
-Köszi. Miért hívtál?.-Én kíváncsian
-Szóval.. A koncerten láttalak, és hát... hát.. emgtetszettél nagyon.. És gondoltam emgkérdezem nincs-e kedved velem randizni, majd később pedig járni.-Gustav de kicsit elpirult
-Öööö...-Én megelpődve
-Na válasz?.-Gustav
-Hát..-Én de ekkor belépett Bill
-Bocsi, ha zavarok... Csak annyit akartam mondani, hogy reggel elmehetnénk sétálni Bea.-Bill
-Jó.-Én mosolyogva
-Na figyel Bea.. Ha Bil tetszik mondd meg.-Gustav idegesen
-Nem tetszik..csak.-Én
-Mondd el.-Gustav ökölbe szorítva a kezét.
-De nem tetszik.-Én tagadva
-Biztos?.-Gustav
-Igen... Biztos.-Én
-Nem hiszek neked.-Gustav és leszaladt
-Neeeee. Bill menekülj.-Én
-Miért?.-Néz fel Bill az emeletre
-Ezért.-Gustav és bevágott neki egyet....
-Állj le.-Bill
Befejezték a verekedést, és 10 perc duzzogás után Gustav bocsánatot kért... Közben Karol és Tom eltűntek a szobában..
-Gyere, Karol kellesz.-Tom kaján vigyorral
-De remélem nem egy éjszakára?.-Karol és lehajtotta a fejét.
-Nem, te más vagy. Nagyon más.-Tom és megcsókolta
Tom elkezdte Karolt vetkőztetni..de Karol közbeszólt..
-Nem szeretném méég....most nem..majd..-Karol
-Ok. Karol! Neked ez lesz az első-Tom
-Igen..szóval érted.. még nem..

Reggel én és Karol beszélgettünk...köv részben kiderül mit dumáltunk...Sziasztok..

Nincsenek megjegyzések: