2008. március 21., péntek

18. Fordulatok

Beához kopogtak..
-Igen..-Bea
-Szia..-Tom és belépett a szobába..
-Szia.-Bea mosolyogva
-Na mi van Gustavval??-Tom
-Hát szakítottunk..-Bea
-Jaaa..értem..Tom és ekkor Bea közelebb hajolt Tomhoz és megcsókolta...Tom nem ellenkezett..de egyszer csak Tom megszólalt:
-Ezt nekem nem szabad..-Tom
-Deee..Most nem érdekel Karol...szeretlek Toom..-Bea
-Figyu, Bea!! Most egynlőre én Karolt szeretem..Bea, nagyon szeretem Karolt..Ennyire még senkit nem szerettem és nem is fogok senkit..nagyon remélem, hogy ő is szeret én sokáig leszük még boldogok..Légyszíves Bea, ne állj közénk..-Tom és kiment a szobából
Közben Bea "hangosan gondolkodott":
-Tom Kaulitz..Te az enyém leszel..Szeretlek és tudom, hogy te is engem..-Bea

Én még mindig aludtam és Tom bejött a szobába..
Odaült az ágy szélére és csak nézett..Azon gondolkodott, hogy mi lett volna tegnap este ha nem érkezik időben..Georg bánt engem../vagyis KAROLT xP/
Egyszer csak felébredtem:
-Szia megmentőm!!-Fordultam Tom felé
-Szia!!-Tom
-Tom, mi baj?? Te még soha nem mondtad, hogy szia.. Mindog azt mondtad, hogy: szia baby..Mi történt??-én aggodalmaskodva
-Csak Bea..-Tom
-Mi történt vele??-én ijedten
-Semmi. Csak ma átmentem hozzá, hogy vigasztaljam..és..-Tom
-Na bökd már ki..-én türelmetlenkedve
-Megcsókolt..-Tom lehajtotta a fejét
-És most mi van akkor?? Te engem szeretsz és nem akartad azt a csókot..ugye Tom..??-én
-Igeen...én téged szeretelek senki máást..Mondtam is Beának, hogy ne álljon közénk..-Tom
-Rendben..-én Tomra mosolyogva és megcsókoltam..
-Szeretlek..nagyon..ugye tudod..-Tom azzal az ari szemeivel
-Igen..tudom..és én is téged..-én
-Karol!!-Tom
-Tessék??-én
-Mennyünk Georghoz megbeszélni a tegnap estét.-Tom
-Okéés.-én és mentünk át Georg szobájába..
Kipp-Kopp
-Ki az??-Gerog
-Én és Karol..-Tom
-Mivan??Mit akartok??-Georg és közben kinyitotta az ajtót..
-Hát csak azt szerettem volna megkérdzni mire volt jó a tegnap este??És hogyha nem jövök fel időbe mit csinálsz Karollal??-Tom
-HÁt nem tudom mire volt jó.. Szeretem Karolt..Toom...Neked olyan jóó..És ha nem jösz..hát lehet erőszakoskodok vele...-Georg lehajtott fejjel
-És mért tetted??-Tom
-Mondom, nem tudom..nem tudtam parancsolni az érzelmeimnek..Bocsíí Tom és Karol..-Georg
-Nembaj..-én megsajnálva Georgot megöleltem. Tudtam, hogy nem volt szép dolog amit tegnap csinált..dehát az érzelmek..
Georg kicsit meglepődött de visszaölelt...és a fülembe súgta:
-Ha majd szakítasz Tommal, akkor megpróblod velem??-Georg
-Nemtudom..majd ha szakítunk akkor igen..-én mosolyogva..
-Okéés..-Georg és elengedett meg én is őt..

/na ennyi erre a részre pusssz és komot pls/

Nincsenek megjegyzések: