2008. március 27., csütörtök

44.Ajándék



Már tele voltam energiával..Tommal álandóan smároltunk... Bill már vagy 20szor oldalbabökte testvérét...Aztán amikor hazaértünk.....Otthon voltunk...xD
Felmentem a szobámba és átöltöztem. .Mikor lementem Bill Tom Gerog Gustav és Bea lent vártak egy nagy csokor virággal és egy kis dobozzal.
-Miez??Kit vártok??-én
-Hát téged várunk...Vettünk neked valamit..Gyorsan nyisd ki..-Tom és odadta azt a kis dobozt...Kinyitottam és benne volt egy nyaklánc, gyűrű, fülbevaló volt benne...Ekkor Tom még egy kis csomagot nyomott a kezembe. Mikor kinyitottam láttam benne egy piercinget..Annyira jó volt...
/kép is van xP/ Tom nyakába ugrottam. Aztán Billébe aztán Beáéba aztán Georgéba aztán pedig Gustavébe...Nagyon tetszettek...Aztán jöttek a köszönetek...Gyorsan megkajoltunk utánna és zuhantunk is az ágyba...Tom akart mást is erre az estére de én még nem..Azt mondtam neki majd később...Gyorsan pc csere...(pc=piercing).
-Sexy, sexy, sexy...-Tom és megölelt
-Köszíí, köszíí, köszíí..-én és megcsókoltam...A fülbevalómat is lecseréltünk meg a gyűrűt is felhúztam az ujjamra....

Nincsenek megjegyzések: