2008. március 21., péntek

25. Tom "eltéved"

-Gyere elmondom.-Karol
Behívott a szobájába és elmesélt mindent...
-Uhh. Most mi lesz?-Én
-Nem tudom.. Szerintem szakítok vele..-Karol és megölelt
Kicsit meglepődtem, de én is visszaöleltem..
-Georg, hogy lehetsz ilyen idióta állt.-Én miközben megyek le a lépcsőn
-Mert?.-Georg pofátlanul
-Mert bántod, és erőszakos vagy vele te hülye állat. Te vadb..-Én de nem bírtam végig mondani mert felpofozott
-Vigyázz a szádra kislány.-Georg
Könnyes lett a szemem, és amikor el akarta onnan menni, beleütköztem Tomba, akit hirtelen megöleltem..
-Mi a baj?.-Tom
-Georg.. megpofozott.-Én
-Hol van az a szemét?.-Tom és ökölbe szorította a kezét
-A konyhába.-Én szipogva
-Georg mit csináltál Beával?.-Tom
-Megpofoztam.-Mondta Georg
-Te szemét.-Tom és összeveredtek
-Jézusom.-Karol
-Ezek hülyék, szedjük szét őket.-Én
-Oké.-Karol
-Közéjük áltunk, és kisebb nagyobb sikerrel, és szétszedtük őket... De Tom "eltévedt" mert nem hozám hanem Karolhoz ment, és őt csókolta meg...
-Értem. Nem szeretsz..-Én és lehajtott fejjel bementem a szobámba
-Hülye vagy... Jól megcsináltad.-Karol
-De... Karol..-Tom magyarázkodott volna
-Ne nekem Tom, Beának.-Mondta Karol majd elment sétálni
Kop Kopp
-Igen?.-Én
-Tom vagyok.-Tom
-Gyere.-Én
-Beszélnünk kell.-Tom




Hogy mi volt?? A köviben kiderül. Pucc

Nincsenek megjegyzések: