2008. március 26., szerda

42.Még mindig a kórházban...xD

Elindultak haza...
Másnap reggel jött hozzám Georg és Bill...
-Szia..-A két srác
-Sziasztok..Tom??-én körbenézvee...
-Alszik méég..Gondoltunk meglepünk..-Bill és odajött hozzám. Adott két puszit és odaadta a virágot amit nekem hozott...
-Na ma már jöhetsz is haza..Te csaaaaj...Mi úgy féltettünk ám..-Bill és megölelt...
-Rendben..Helyes..én is nagyon szeretlek titeket..-Én és visszaöleltem..
-Szeretlek...Mint barát..-én odasúgtam neki
-Én is szeretltek..de én nem csak barátként..-Bill visszasuttogva
Ekkor elengedtük egymást...Georg is odajött hozzám és odaadta ő a csokíít..és adott puszíít...és odasúgta nekem...
-Szeretlek..-Georg
-Igen..tudom..én is...de csak barátként....-én
Aztán ő is elengedett..Ekkor bejött az orvos..
-Na srácok ki..Most megvizsgáljuk a hölgyet..De ha a hölgy úgykívánja bennt is maradhatnak..-doki
-Benntmaradhatunk..lécci lécci lécci...-a két srác egyszerre és cuki fejet vágtak...
-Hát rendben...-én mosolyogva rájuk...
-Juhéé...-Bill és Georg egyszerre és elkezdtek ugrálni de aztán modorizálták magukat xD
A dokíí levette a felsőm és meghallgatott...Aztán még ilyen izékat csinált adott kér szurit is...
Amikor a doki beadta a fiúk egymásra néztek és így csináltak:
-Hszííí...-kis cukik és közben felhúzták a válluk is..
Én meg semmit nem csináltam..Pedig a szurit én kaptam nem pedig ők...
Ekkor beállított Tom...
-Hello baby..Na jösz haza?? -Tom de rászólt az orvos..
-Kérem maradjon csendben..Kórházban van...-Dokíí
-Rendben..Bocsásson meg kérem..-Tom és elmosolyodott mindenki..
-Naa úgylátszik megérkezett a humorgyáros...-Én
-Hátja...Én hozom az élet..-Tom
-Na Toom!! Ne szerénkedj máár...-Bill gúnyosan de közben nevetett
Mikor a doki végzett összepakoltunk és mentünk haza...

Nincsenek megjegyzések: