2008. március 21., péntek

24. Segítesz?

De el kell felejtsem..Georggal jáár..De ha az az erőszakos állat valamit csinál vele...megölöm...
-Szija Tom.-Én és hátulról átöleltem
-Hello.-Tom
-Mi a baj?.-Én
-Semmi.. Csak nehéz Karolt kiverni a fejemből.-Tom szomin
-Majd én segítek.-Én és megcsókoltam
-Oké.-Tom és mosolyra húzta a száját
Ekkor beleültem Tom ölébe, szembe vele(!) és csókolózni kezdtünk... Tom már nagyon belejött, és az ágyhoz akart vinni...
-Nee.-Én
-Miért?.-Tom
-Hogy tudjam, nem egy éjszakára kellek neked.-Én lehajtott fejjel
-Bea.. Segítesz vagy nem?.-Tom
-Igen, de ha kihasználsz.-Én
-Nem foglak.-Tom és tovább csókolt
-Jó.-Én
Egy gyönyörű éjszakát töltöttünk együtt.. Reggel Tom kelt fel elsőnek és csak nézett
-Jó reggelt baba.-Tom és megcsókolt
-Neked is.. Mindig jó ha itt vagy.-Én
Tom ezen csak elmosolyodott. Lementem a konyhába, és Billel találtam magam szembe..
-Szia.-Bill
-Hy.-Én mosolyogva
-Mi az?.-Bill
-Semmi.-Én
-Figyi.. Beszélnünk kéne.-Bill komolyan
-Mi van?.-Én megrémülve
-Tudod, tetszel nekem, egy kicsit, meg Karol is.-Bill
-Igen és?.-Én
-Te ugye Tommal vagy, de Karol Georggal.-Bil
-Igen.-Én
-Karollal össze kéne hoznod?.-Bill
-Mi?.-Én és kiköptem a kakót
-Segíts.-Bill és letérdelt elém..
-Ööö.. Nem lehet.-Én
-Miért?.-Bill
-Mert Georggal van.-Én
-De...-Bill
-Nincs de, szeretik egymást, addig a jó.-Én
-Jó.-Bill és szomorúan elment..
Csináltam tovább a reggelit, és jött le közben Tom..
-Szija.. Nekem iss.-Tom mint egy 5 éves
-Jó. Kapsz.-És megpusziltam
-Oké. Szere..t...le...k-Tom bizonytalanul
Ezen csak mosolyogtam egyet, majd csináltam a reggelit tovább,de találkoztam egy síró Karollal...
-Mi az?.-Én
-Gyere elmondom.-Karol




hogy mit mondott a kövbne kiderül.Pucc

Nincsenek megjegyzések: