2008. március 21., péntek

23.Éjszaka egy része

Este DVD-t néztünk... aztán Bea és Tom eltűntek a szobába.. állítólag csak aludni mentek..de ki hisze ezt el??!!! xD
és és Georg a film helyett egymást néztünk..
Georg folyton a mellem és a fenkem stírölte.. Bill a kanapé szélén ült és irigykedett...
-Felmegyek Gustvahoz beszélgetni..-Bill
-OKÉÉS...-én és georg egyszerre..
-És mi mit csinálunk??-Én
-Hát lenne pár ötletem..-Georg kaján vigyorral /igaz Bejja?? xD/
-Nene..nézzük MÉG a félmet..-én
-Hát rendben..-Georg szomorúan..

Bill és Gustavnal:

-Na mi van Bill??-Gustav
-Szerelmes vagyok!!-Bill
-Hát én is..Ez az átkozott szerelem..-Gustav...
-Azz...De olyan jó lenne ha most kettesben lehetnék Karollal..-Bill szomorúan...

Tomnál és Beánál:
Bea aludt Tom meg kint ült az erkélyen és gondolkodott:
-Mijjen jó volt Karollal..Szeretem őt nagyon..De el kell felejtsem..Georggal jáár..De ha az az erőszakos állat valamit csinál vele...megölöm...

Bocs, hogy ez csak ilyen rövid lett de ez egy kis epizódrész...vagyis lényegtelen de van..szal értitek?? xD
de azért ide is jöhetnek komok...na csáóó

Nincsenek megjegyzések: