2008. március 29., szombat

46.Vanda

Arra gondoltam, hogy elmehetnénk a srácokkal görizni...
Gyorsan szaladtam le..ott várt Bill és Tom..
-Hol voltál cica??-Tom kérdően rámnézve
-Fennt a tetőtéren gondolkodtam..-én
-És mire jutottál??-Gerog és jön le e lépcsőn
-Arra, hogy elmehetnénk görizni..-én vidáman...
-Ááá..Meg akarsz ölni minket vagy míííí??-Tom
-Dehogy..Csak próbáljátok kíí...-én
-Nekem mindegy..-Mindenki csalódottan
-Najóó..Ha ilyen kedvetlenek vagytok akkor nem kell...-én és megöleltem őket..
-Juhééé...-mindegyik gyerek eccere..ekkor csengettek..
-Nyitom..-én felkiálltva..
-Nee..ne tee..és mi van ha megint egy hülye fan aki bántani akar??-Bill
-Nem tudom..Hát akkor így jártam és ezvan..Sprite^^.-én
-Végülis igazad van. Nem ülhetsz életed végéig itt bennt..-Bill és ln már szaladtam is ajtót nyitni..
Georg Bill és Tom is ott voltak a közelben csak nem akarták, hogy meglássa öket az a kislány aki csengetett..De mikor látták, hogy barátságos és jófej kiscsaj ők is megjelentek..
-Sziiaa..-Bill Tom és Georg
-Szi..szii..sziaaasztok..-kiscsaj
-Mi a neved szép kisasszony??-Bill
-Vanda vagyok..-Vanda értelem szerűen..xD
-Szép neved van..Gyere beljebb..-Georg
-Nem mehetek..Csak azért jöttem, hogy elkérjem a labdát amit berugtunk..
-Jaa rendben..Gyere megkeressük..-Tom és megfogta a kezét
Megkeresték a labdát és mikor megtalálták a Vanda megszólalt:
-Tom..Nem szeretnél egy egyéjszakás kalandot a barátnőmmel??-Vanda
-Sajnos most nem..Van barátnőm..De ha nem mondod el senkinek, hogy van barátnőm akkor átjöhetsz néha focizni..Rendben??-Tom
-Háát..Rendbeen..-Vanda és elment
-Mijjjen helyes kiscsaj..-én
-Jamm.-a srácok

/bocas de most csak ennyíít..Csáóó/

Nincsenek megjegyzések: