2008. március 23., vasárnap

33. Ez csak jött...xD




Reggel én és Tom szinte egyszerre keltünk fel, és elmentünk zuhanyozni (külön... MÉG:) Aztán bementem én, és zajt hallottam.. Sejtettem hogy Tom, ezért nem zavartattam magam hisz már látott..
-Szija baby.-Tom és hátulról megölelt
-Szijó.-Én és szembe fordultam Tommal
Ahogy a száját nézte, elfogott a kisértés, hogy ne csókoljam meg... A vizet elzártam és csak a szívünk dobogását hallgattuk...Ekkor Tom átkarolta a derekam és megcsókolt. Ebben a csókban minden volt.... Szerelem, szenvedély, vágy, vadság, gyengédség...
Nem csináltunk semmit csak pettingeltünk.... (Petting=Simogattuk egymást...)
Tom elment én lelépett valahová Billel én meg még visszafeküdtem aludni...Később felkeltem aztán mentem le. Zsó mondta, hogy el kéne menni vásárolni vagy moziba délután. Úgy döntöttünk beülünk egy filmre aztán vásárlás. Gyors kaja, öltözés és már ott sem voltunk. /Ruha fennt és oldalt xP/
Megnéztünk valami jóóó kis vígjátékot aztán mentünk vásárolni. Mire hazaértünk este lett..Felmentünk...Leültünk fimet nézni meg beszélgetni. Gustav és Georg kopogott...
-Sziasztok..-én és Zsó
-Hello.-fiúk
-Nem tudjátok hol vannak az ikrek??-én
-Neeem...De kiváncsi vagyok...-Gustav
-Engem nem érdekel..Lényeg, hogy nincs itt Tom...-Georg és rámkacsintott...
-Ájj le...embeer..-én
-Na de fiúk ki lehet menni ruhapróbát tartunk...-Zsóó
-Jóvan már itt sem vagyunk... Mikor ezt a ruhát próbáltam fel.../kép a köv részben bocs../ Hallottunk valami zenét...Nagyon teccett ilyen szerelmes zene volt...De modern..Én én leszaladtam... /ugye abba a ruhába/

Nincsenek megjegyzések: