2008. március 20., csütörtök

16. Veszekedések

Reggel Bill és Bea veszekedtek....
-De Bill mért kellet hülyítsél??-Bea könnyezve
-Sajnálom, nem tehetek róla, hogy megtetszett valaki..-Bill
-Deee....-Bea
És Bea felfutott a szobályába.

Közben én és Tom ébredeztünk..
-Jó reggel.-én és közben ásítottem egy jóó nagyot..
-Szia babaa.-Tom
-Jóvolt tegnap..-én vigyorogvaa
-Jaa...Jó volt..-Tom és megcsókolt
-Szeretelek-én súgtam oda Tomnak..
-Én is..-Tom
Közben nagy csapódás...
-Mi volt ez??-én
-Nem tudom...Lemegyek megnézni..Te menj át Beához..-Tom
-Oks.-én

Átmentem Beához..
Bea bennt sírt a szobájában. odamentem hozzá és elkezdtünk beszélgetni:
-Mi történt Bea??-Én
-Hát Bill beleszeretett egy Viki nevű csajba..-Bea és közben sírt
-Ne sírj..és ne szomorkodj miatta...nem érdemli meg..-én és átöleltem
Ekkor Gustav belépett a szobába és odament Beához..
-Mi történt?? Megcsalt az a szemét Bill?-Gustav
-Igeen..-Bea sírva
-Én azthiszem megyek Tomhoz!! Sziasztok..-Én
-Szia!!-Gustav és Bea egyhangúan
Gustav minden izéé nélkül megcsókolta Beát..Bea visszacsókolt..
-Ne szomorkodj Bea.. Járjunk..-Gustav
-Rendben...Lássa Bill, hogy nélküle sem vagyok elveszve..

Közebn lennt Tom szépen helyretette Billt. Közben beállított Georg..
Tom és Georg felmentek Tom és én szobámba beszélgetni mi történt tegnap este.
Tom:
Hát először bent voltunk a fürdőbe, és ott csókolóztunk meg minden, aztán felvettem az ölembe és vittem a szobába onnan meg folytak az események.
-Mázlistaa..-vágta rá Georg..
-Hát ez van..-Tom

Hogy mi történt köv. részben..sziasztok komot...!!! páás

Nincsenek megjegyzések: