2008. március 18., kedd

4. Srácokkal










Átszaladtunk fürdőruhákért. Beáé ilyen volt: (a kék)



Enyimé pedig ilyen: (rózsaszín)


Szaladtunk is vissza. A fiúk még mindig a padokánl ökörködtek. Amikor odaértünk csak a fürdőruha volt rajtunk. Hát ugye tombol a nyár. Elvégre tegnap volt évvége. Amikor odaértünk csak ennyit hallottunk:


-Huhh...-fiúk
Mennyünk már bee...megfagyuunk...-én és Bea türelmetlenkedve. A fiúk felálltak és indultunk be. Csak volt egy kis gááz. A fiúk nem mentek le a medencéhez addig míg le nem zárták, hogy ne ismerhesse fel őket senki. Szóltak egy ilyen recepciós csajnak az elintézte. 20 perc múlva már senki nem volt a medencében. Akkor futááás...Bea és Bill igen összemelegedtek. Nekem Tom és Georg miatt nem volt nyugtom.. Állandóan a nyakamban voltak. /nem szószerint/ Gustav meg csak úszott meg ide oda jött.. Egyszer csak Bea odajött hozzám:

-Eljössz velem wc-re??-Bea

-Perszeee.

Mikor visszafelé mentünk nagyon megdöbbentünk. Georg és Tom ott verekedtek a medencében. Nem értettünk semmit. Bill egyszer csak kiabál nekem:

-Karol!!!!Érted verekednek..Szólj rájuk..Ránk nem hallgatnak..-Bill Gyorsan beugrottam a medencébe odaúsztam hozzájuk.

-Fiúk!!Elég...Mit csináltok...Álljatok máár lee..-én és közéjük ugrottam..

A fiúk nehezen leállították magukat aztán játszottunk tovább a medencében. éjfél felé arra jutottunk, hogy kikéne menni a medencéből. Kimásztunk azán futás fel a srácok szobályába..Beszégettnük..Bill és Bea nagyon elálmosodtak és átmentek Bill szobájába. /ugyanis mi Tom szábájában mentünk fel/ Beszélgettem a srácokkal aztán Gustav is húzott a szobájába..Georg és Tom ekkor nagyon elkezdtek nyomulni..

/köv részben kiderül, hogy mit csináltak és mi történt./












Nincsenek megjegyzések: