2008. március 22., szombat

30. Gyere babíí

Na szóval beültünk a kocsiba és tűzés haza... 10 felé vacsiztunk és mindenki ment a saját szobájába. Tom is felment. Én még nem. Lent maradtam bepakolni. Mikor végeztem elindultam felfelé. A lépcső ahogy felér az emeletre mindjárt ott van egy kanapé. Tom ott ült. Félmeztelenül. Leültem mellé és beszélgettünk. Aztán nagy csönd..De Tom megtörte a csendet...
-Mi lenne ha bemennénk a szobába??-Tom
-Okéé menjünk..De nagyon fáradt vagyok..légyszíí Tomika vigyél be...-én huncut mosollyal...
-Hát gyere..babíí..-Tom és rámkacsintott....gyorsan felkapott és bevitt a szobába...becsapta az ajtót. Nekidöntött az ajtónak és puszilgatta a nyakam... Ekkor valaki kopogott...
-Ne nyissuk ki..-Tom és meg akart csókolni...de én elfordítottam a fejem..
-Nyissuk ki..-én és kinyitottam...
-Bocs a zavarásért csak a kanapén találtam ezt az óvszert gondolom Tom gatyájából esett ki.-Bill
Bill gyorsan Tom kezébe nyomta az óvszert és becsapta az ajtót...Gondolom nem akart zavarni..
Tom levette a felsőm...Aztán én az övét...kezdte volna kigombolni a nadrágom de én megszólaltam:
- Toom..Szeretlek..-én
-Okéé..én is..de most térjünk a tárgyra..-Tom és kigombolta a gatyám..
Tom ledöntött az ágyra és a csípőmre ült. Tomnak kigomboltam a nadrágját, és a boxerét lehúztam. Elém tárult a kis Tom.. és csak mosolyogtam egyet... Majd Tom került alulra és levette rólam a felsőt... Megsímított és bele kezdett a "játékba". Mikor a csúcsra értünk, Tom legurult rólam, az óvszert kidobta, és vissza feküdt hozzám. Egymás karjában hajtottuk álomra a fejünket....

/Na remélem tetszett. Először próbálkoztam az ilyen részletezőssel.. Pusza.. rem teccet komíí/

Nincsenek megjegyzések: