2008. március 29., szombat

47.Meglepíí

Este DVD-t néztünk..Tom ült az ágyon én feküdtem, úgy hogy a lábam Tom ölében volt és pattogatottkukoricát dobáltam a száájáába..A másik kanapén ült Bill, Georg és Gustav..Bea meg elment vacsizni Andreassal...Mikor vége lett a filmnek felmentünk a szobánkba..
-Toom..Hogy hívjalak..??-én
-Tom..csak egyszerűen..vagy inkább szexisten..-Tom és csókolgatta a nyakam...
-Szexisten??Ajj maradjál máár Tom...-én és nevettem de hirtelen eltoltam magamtól Tomot..Nem bírtam tovább el kellett neki mondjam, hogy múltkor Bill lesmárolt...Elmondtam neki erre ő..:
-Jajj Karol!!! Mért csinálod ezt velem?? Én szeretlek te lefekszel Georggal aztán smárolsz az ikremmel...Méért csinálod??Én szeretlek..-Toom csalódottan
-Tom...Szeretlek..De ez nagyon nehéz...Szeretem mind a négyötöket...De nem tudom mi van már.Egyszer csak megjelentünk az életetekben és minden úgy összezavarodott...-én és sírtam
-Ne sírj..Csak azt ne..-Tom és megölelt..
-Ez mit jelent??-én
-Szeretlek...nagyon..nem hagylak ilyen könnyen elveszítteni..Azt nem..-Tom és elkezdett tovább vetkőztetni... Letérdeltem Tom elé és lehúztam a cipzárját aztán felálltam és a nyakát puszilgatta. Aztán a melltartómat kezdte Tom levenni. Mikor azzal is végzett, jött a maradék ruha, és megtörtént..Nagyon jó volt..mint mindííg..xP Reggel nagyából egyszerre ébredtünk. Tom magához húzott és a fülembe súgta, hogy :
-Szeretlek...-Tom
-Énis...nagyon..-én visszasuttogva
-Ennek örülök..-Tom mosolyogva
-Ajj maradj máár..olyan aranyos vagy...ezt a srácot ki ne szeretnéé??-én
-Hát nem tudom...-Tom
-Öltözzünk fel és menjünk le...-én és felpattantam az ágyból és öltöztem is../a ruha itt../
Tom meg a szokásos laza ruha.. Lennt már mindenki megkajált..Bea egyszer csak belépett elém és 2 jegy szerű valamit lóbált a kezében..
-Mi a fene ez??-én teli szájjal..
-Két jegy egy ilyen fürdő szerű helyre ahol kapunk masszázst aztán arcpakolás utánna pedikűr manikűr fodrász..meg szoli meg ilyenek..-Bea
Nyeltem egyet és megszólaltam:
-Jaja..értem..ájáájupííjupííjéjj..^^-én és Tomra néztem..ő meg csak kacsintott egyet...

Nincsenek megjegyzések: