2008. március 21., péntek

21.Hajajj..xD

Bill.. el kell mondanom valamit..-Tom
-Mi az?.-Bill
-Karol és Bea.-Tom
-Mi?.-Bill
-Na úgy volt hogy.....-Tom és elmesélte, hogy megcsókolta Bea meg minden
-Válassz Bea és Karol közt..-Bill
-Én Karolt szeretem..Bill..De Bea..-Tom
-De Bea...Mi van vele??-Bill
-Semmi..-Tom
-Amúgy meg bocsíí, hogy kinevettünk..de tartsd kordában a farkad Tom..-Bill
-Jóvan naa de ha jó csajt látok nem bíírom!!!-Tom
-Na de megyek lee..Sziaa-Bill
-Lécci mondd Karolnak, hogy jöjjön fööl..Amúgy szia..!!-Tom

Lennt:
-Karol menny fel..Tom hív..-Bill
-Okéés..-én és szaladtam feel

Fennt: /xD/
-Na mi van?? Mit akartál..??-én
-Hát csak, hogy legyél itt velem..Nem akarok most lemenni..-Tom
-Jaa..okéés..-én
Leültem Tom mellé..Tom hirtelen felállt felkapott és kimentünk az erkélyre..
Tom leült én meg mellé átkarolta a derekam én meg hozzábújtam..
-Szeretsz??-Én
-Igeeen..Nagyon..És teee??-Tom
-Énis...tudod nekem te voltál az első olyan fiú akinek nem csak azért kellettem..Na szal érted..-én
-Ahham..Nekem meg te vagy az első olyan csaj akibe szerelmes vagyok..-Tom mosolyogva
-Tom..-én
-Tessék??-Tom
-Bill nekem reggel miért mondta, hogy szerelmem??-én
-Hát nem tudom.. Majd megkérdem tőle..-Tom
-Okéés.-én

Na szal a többi a köv részben..Am tudom hogy rövid lett..de ez van..Sprite^^ xD komokat pls..

Nincsenek megjegyzések: