2008. március 21., péntek

26.Balhéé xD

Kop Kopp
-Igen?.-Bea
-Tom vagyok.-Tom
-Gyere.-Bea
-Beszélnünk kell.-Tom
-Miért Karolt ölelted meg lent??-Bea sírva
-Figyu Bea..Még nem tudtam Karolt teljesen elfeletjenti..Várj még egy kicsit..kérlek..-Tom
-És neked a tegnap este nem jelentett semi??-Bea sírva
-Tudod mit..Menj el..nem érdekel...-Bea és az ajtóra mutatott..
Tom kiment a szobából..Mennt le a többiekhez..A lépcsőn én jöttem vele szembe..
-Karol..én még mindig szeretlek..nem tudlak elfelejteni..-Tom és megcsókolt..Nem ellenkeztem..Ekkor Georg észrevett minket..Odajött hozzánk és behúzott Tomnak egyet...Tom ezt nem hagyhatta annyiba visszaütött egyet..Én rádöbbentem nem sokat tehetek így szaladtam Gustavhoz és Billhez..A fiúk jöttek és nagynehezen szétszedték őket.
-Mi ütütt belétek..??-Bill kiabálva
-Lesmárolta a csajom ez a faszfej..-Georg
-Nem érted nem szeret téged??!!-Tom
-Na ne dumálj kis csicskaveréb..-Georg
-Elég hagyátok abba..Miért nem hagytok békén..nem szeretném látni egyikötöket sem..-én és futottam a szobámhoz
Mikor odaértem visszafordultam és ennyit mondtam:
-Georg!! Kérlek ma ne aludj nálam..-én már sírva...

Lezuhanyoztam és lefeküdtem. Az MP3-at hallgattam..
-TOOOM...GEORG...NE CSINÁLJÁTOK...TI HÜLYÉK VAGYTOK..-kiabáltam..
Egyszer csak Tom belép a szobámba és arra ébredek hogy ő beszél hozzám:
-Mit ne csináljunk??Mért vagyunk hülyék??-Tom
-Huhh..ez csak egy álom volt....-én lihegve
-Azt álmodtam hogy verekedtek megint ahogy tegnap-én
-Aha..szegénykém..-Tom és megölelt
-Tom..!!-én
-Mondd, hogy újra összejöttünk..mondd..kérleek..-Tom a boci szemeivel
-Hát Tom nem tudom. Nem szeretnék Beának rosszat...-én
-De belehalok ha nem lehetek veled..hogy nem csókolsz meg..hogy nem lehetek veled..és úgy is..-Tom és megcsókolt és én nem ellenkeztem..

Na elég ennyi mostanra komokat...xP

Nincsenek megjegyzések: