2008. március 21., péntek

27.Bea elmegy...jön Z$óÓó.. :'(...:D

Godoltam bemegyek Beához..
Bea éppen pakolt..
-Hova pakolsz??-én
-Elmegyek..Tudod én mondtam neked, hogy majd el fogok menni mert nyomozó szeretnék lenni..és Magyarországon kaptam állást...Szóval elmegyek..De ne félj kijön hozzád a legjobb barátnőd..Z$óÓó /Zsóó xD/.-Bea és már majdnem sírt.. Ő majdnem én sírtam viszont..
-Hát jóó...Ebbe most bele kell egyezzek..Ez a te döntésed..Mikor jön Z$óÓó??-én kicsit vidámabban
-Még ma..Vagyis hát nemsokára..Már elindult a gépe..Billék egyik biztonságiőrét kiküldtem érte..-Bea

Ekkor csegnettek

-Biztos ő lesz az..-én lelkendezve
-Kinyitom..-Gustav
-Sziaa!! Z$óÓÓ vagyok..-Zsóó
-Szia én pedig Gustav..-naugyan ki?? xP

/Most nem akarok belemenni a részletekbe csak ennyi/:
Beát kikísértük a repülőhöz. Zsó közbemutatkozott mindenkinek kipakolt.

Jött az este..Tom és én kibékültünk közbe..Georg és Tom kibékültek....Szóval helyreállt a rend... Én és Tom a szobámban beszélgettünk:
-Olyan jó..újra együtt..-Tom lelkendezve
-Igeeen..Mióta Bea elment minden jobb...De azóta viszont nem él ez a ház...Kár, hogy elment..De ez volt életem álma..Legyen boldog..-én mosolyogvaa de elkapott a sírás..
-Na ne sírj..Baby..-Tom és magához ölelt..

Mindenki aludt..én és Tom is lefeküdtünk../nemúgy xP/
Köv. részben a többi sziasztok..pusssz komokat pls...

Nincsenek megjegyzések: