2008. március 22., szombat

28. Vicces vicces vicces..xD

Reggel lett aztán Tom előbb felkelt mit én. Szorosan magához ölelt. Felkeltem de úgy, hogy ő nem vette észre. Ránéztem az arcára. A szemében benne volt minden: szeret...szeret...és nem akar elveszítteni. Örültem, hogy végre igazából szerelmes..Nem csak egy éjszakára kellettem neki, mint a többi lány..Hát ez hihetetlen érzés volt. Csak sajnos Tom észrevette hirtelen, hogy ébren vagyok. Nem szólt semmit csak megcsókolt.
-Jó reggelt!!-én mosolyogva
-Veled mindig jó..!!-mondta azzal a sunyi mosolyával..
-Szeretlek, szeretlek, szeretlek..-én
-Én is, én is, én is.-Tom
-Mennyi az idő??-én észbekapva
-10 óra van..-Tom
-Hiányzik...-Én
-Tudom..nekem is...-Tom
-Te Tom, te miről beszélsz??-Én
-Hát arról amiről te..a sexről..-Tom
-Jajj ember én nem a sexről beszéltem, hanem Beáról..-én de már majdnem megpukkadtam a nevetéstől...
-Jajj de vicce...-Tom és megcsikált...én csak nevettem
-Naaa...jóó..jóóól..vaaa..van eléééég!!-én
-Na hát egye fene abbahagyom..-Tom
-Éhes vagyok...-én
-Nyugíí én is..-Tom
-Hát akkor mit keresünk még itt??-én
-Hát én azt nem tudom..-Tom
Gyorsan felpattantunk..:
-Verseny leig??-Tom
-Rendbeeen..-Én és már futottunk is..Csak volt egy kis gáz elfelejtettünk felöltözni....Én egy tangába és egy melltatróba Tom pedig egy boxerbe volt...De mi csak futottunk, futottunk és futottunk...Mikor leértünk a szokásos Jó Reggel-t helyett mindenki nevetett..Ekkor megszólaltam:
-Na mi van??Le vagytok maradva..Ez a legújabb divat..-én nevetve
-Igen áám..De ez csak nekünk áll jól..Nézzétek ezt a feszes feneket..-Tom és megfordult..Na ekkor mindenkiből dölt a röhögés..
-Ajj Tom..Most nem téged nézünk..-Georg..
-Hát akkor kit??-Tom
-Hát Karolt..-Georg és Bill kórusba...
-Hát köszíí szépen..-Én
-Zsó!! Látod mi mindig ilyenek vagyunk... Na jóó kivéve amikor nem..-Én
-Háát igen..látom elvagytok..Kara..Mért nevez itt téged mindenki Karol-nak??-Zsó
-Hát nem tudom...Bea elnevezett annak de máár milyen réég..csak eddig nem igen használtam..-Én
-Okéés!! Akkor mától ebbe a házba nem lakik Karol!!!Csak Kara!!-Tom
-Okéés - mindenki egyszerre

Na a többi a köv.ben remélem tetszett és légyszives komokat...

Nincsenek megjegyzések: