2008. április 3., csütörtök

51.Kicsit elvagyunk..xP


Mikor hazaértünk döltünk is az ágyba.. Délután 4 óra felé sikeresen fel is keltünk...Bár még mindig tiszta álmosak voltunk..De 1 Red Bull után már semmi bajunk nem volt..xD /a kép az LoL..xD/ Lennt a többiek épp kajoltak..Narancsot meg meg mittomén még mit..xP
-Csátook..-Bill Georg Gustav
-Hy all..-én és Tom
-Naa milyen volt..??-Bill
-Háát tökjóó..Csak kicsit készem vagyunk most..-Tom
-Kaja??-én
-Itt..Vagy a hüttőbe van tej..A szekrényben meg müzlíííí..-Bill
-Oks..-én. Tom ledobta magát a fiúk mellé én meg öntöttem tejet és raktam bele műűzlííít... Odavittem Tomnak...
-És kanál..Csájéé..-Tom
-Jóvan..Ha nem tetszik valami akkor csináld meg magad..-én műdurcival..
-Nem úgy gondoltam..Tudod cicaa..-Tom és elkezdte a nyakam csókolgatni
-Igen tudom, hogy nem úgy értetted de még egy ilyen megjegyzés..éss..éss..megtöröm a száád..-én nevetvee..Erre mindenki elkezdett röhögni de Tom..ujujj ezt a fejet kellett volna látníí..Úgy nevetett..
-Ajj...ez volt a nap viccee...-Tom
-Hát mivan?? Jártam Kung-ra..-én és mégjobban röhögött mindenki..Aztán utánna amikor már mindenki lenyugodott ettünk tovább. Tom felszaladt a szobába nézni egy DVD-t.. Gustav kis idő múlva utánna rohant..Én Bill és Georg meg beszélgettünk..
-Karol..Tisztára jó, hogy jöttél mert Tomot megtanítottad szeretni..-Bill mosolyogva
-Jajaaa...A kis kanos gyereket...-Georg..
-Ajjmár..Nincs mit köszönni..-én
-De ugye tudod, hogy szépek a szemeid??-Bill sunyin..
-Jajj háát igen...Már elég sokan mondtáák..-én kacsintva Billre
-Emlékszel arra az estére amikor lefeküdtünk??- Georg
-Igen..Emlékszem..Sajnos..-én
-Ne mondd, hogy nem volt jóó..-Georg
-Ajjmár felejtsük el. Tomot szeretem.. És Georg..Ha nem érted ezt meg akkor légyszives.. Kerülj engem..-én és szaladtam volna fel..De Bill megfogta a karom és feljött velem..Behívott az ő szobájába..

/hogy mit mondott az máár a köv..részben./

Nincsenek megjegyzések: