2008. április 10., csütörtök

56. Méért kellett??:O

Georg és megcsikált..
-Áhh hagyd abba...-én majd felpattantam és futottam a vízbe Tomék felé..
Futottam futottam míg Tomba nem ütköztem..
-Áhh szia szerelmem..-én kihegve és röhögve..xD
-Sziaa cica..-Tom
Közben Georg kergetett...
-Figyuljatok..Éhes vagyok..Én felmentem..-Tom és kiment
Mi csak játszottunk tovább...Vagy egy jó órát még bennt voltunk aztán dög fáradtan kimásztunk a vízből..Tom még mindig nem ért vissza..
-Bill..Én felmegyek megnézem hol van Tom..-én és felálltam
-Én is megyek..-Bill és felállt..
Felmentünk és amikor felértünk láttunk egy Tomot és egy csaj csókolózni az egyik padon a szobánk erkélyén...Tomék észrevettek..Tom gyorsan odaszólt:
-Kicsim...ez nem az amire gondolsz..-Tom és felpattant..Én sírva elrohantam..Tom utánnam akart futni de Bill megállította..
-Hülye vagy...Tudsz róla??-Bill idegesen
-Tudom..De ez nem az volt amire gondoltok...-Tom
-Akkor mi volt baszdmeg..??-Bill totál idegesen...
-Hát nem tudom mi ütött belém..-Tom bűnbánó fejjel..
-Most míí wan...akkor nem baszunk..vagymi lesz??-a csaj
-Nem..Takarodj innen..-Tom és Bill egyszerre és jó mérgesen..
-Jóvan na..-csaj és mennt is
-Figyelj Tom..Te maradj itt..Én megkeresem Karolt..-Bill és már mennt is..
-Rendben..-Tom szomorúan és a levegőbe beszélve mert Bill már ott sem volt.. Bill először lenézett a partra..Ott nem látott..Aztán futott a saját szobájába..Ott meg is talált engem..ültem az ágyon és sírtam..Bill odaült mellém és átölelt..
-Ne sírj..Beszéljétek meg Tommal..-Bill és megpuszilta
Bill csitítgatott meg beszélt hozzám de nem érkezett válasz..Egyszer csak felálltam és elindultam az ajtó felé. Bill csendben jött utánnam. Míg én bementem Tomhoz addig Bill lement Georgékhoz. -Tom..Beszélnünk kell..-én a szememet törölgetve
-Cica...kérlek bocsáás meg..-Tom felpattanva az ágyról és boci szemeivel közelített hozzám
-Nem azért jöttem..Azért jöttem, hogy elmondjam most nem alszom veled, hanem Billnél..És holnapra eldöntöm mi legyen..De ha lesz is esély még erre a kapcsolatra akkor most még lesz egy kis mosolyszünet..-én egy kis mosollyar..
-Rendben..-Tom megkönyebbülve. Én megcsókoltam aztán a nyálcsere után megszólaltam..:
-Addig is..Sziaa..-én és elfutottam..
-Szia..-Tom magába..mertén már nem hallottam..Átszaladtam Bill szobájába és lefeküdtem az ágyba...Nem éreztem magam túl jól..Fáztam..Bár nem csoda..A jéghideg szobába egy fürdőruhába..Aztán egyszer csak elaludtam..Reggel ébredtem fel..Bill kinnt a napozóágyban aludt..Nem ébresztettem fel..Átszaladtam Tomhoz..Tom nem aludt nézte a telefonjába a képeket rólam..
-Szia baby..-Tom
-Szia..-én egy ilyen művigyorral
-Naa.??hogy döntöttél??-Tom
-Úgy, hogy most ennek vége..Kipakolok innen..Billhez költözök ha megengedi..Gustav a barátnőjénél alszik Georgnak meg külön szobája van...Így remekül elleszünk..Lehet, hogy majd a jövőbe még összejöhetünk de most biztosan nem egy ideig..-én és már kezdtem is pakolni..
-Rendben..Nem eröltetek semmit..-Tom és elment lezuhanyozníí..
Én csak pakoltam és pakoltam. Nagyjából fél óra múlva kész is lettem. Tom is akkor jött ki..Elköszöntünk egymástól és mentem vissza Billhez..Bill még alud..Lecuccoltam a szobába és odamentem Billhez.. Megpusziltam az arcát erre ő felébredt..Csak néztünk egymás szemébe..
-Jó reggelt..-Törtem meg a csendet
-Szia..-Bill..Aztán csak tovább bámultunk egymás szemébe. Egyszer csak Bill közeledni kezdett..Aztán megcsókolt. Én nem ellenkeztem..Jóówolt..

/na eléggennyíí..xP/

Nincsenek megjegyzések: