2008. április 3., csütörtök

52. o_O

Bill behívott a szobájába..Becsukta az ajtót és leültetett az ágyra. Ő odaült mellém..
-Karol..Te amikor lefeküdtél Georggal mért tetted??-Bill
-Nem tudom..De hagyjuk ezt a témát..Kérlek..-én könnyes szemmel Billre nézve..
-Hát jóó..De csak mert te kéred..-Bill és magához ölelt..
Aztán felálltunk és kimentünk..Én mentem Tomhoz és Gustavhoz Bill pedig Georghoz..

*Bill.:*
Szaladt le a lécsőn..De sehol nem találta Georgot..Felszalad Georg szobájába..Georg éppen a telefonját buzulta.. Nézte a képeket amiket akkor csinált amikor ott voltam vele.. Volt olyan kép is amin csak egy tanga volt rajtam meg egy melltartó.. Olyan beleéléssel nézte a képeket, hogy észre sem vette mikor belépett a szobába Bill. Bill hiába szólt neki Georg nem vette észre. Bill odamnet mögé és a kezét a Georg vállára tette..Georg be is szart elég rendesen..Majdnem kapott egyet Bill..
-Bocs..Csak nem tudtam, hol vagy..én mivel lennt nem találtalak, úgy gondoltam talán itt vagy..-Bill
-Jaa.ok..-Georg
-És mit nézel??-Bill
-Csak azt..-Georg és Bill kezébe nyomta a telóját..
Bill tátott szájjal nézte a képeket és amikor a végére ért megszólalt..
-Héé...ember..Te szerelmes vagy??-Bill furcsa fejjel
-Nem tudom..Vagyis..-Georg de Bill közbevágott
-Vagyis??-Bill
-Igen..Szeretem Karolt..-Georg
-De most nem tehetsz semmit.. Tomma jár..Igen nekem is tetszik de nem vehetjük el Tomtól..-Bill
-Igazad van..De elfelejteni nem fogom és nem is próbálkozom..-Georg
-És akkor mit csinálsz??-Bill
-Majd talán egyszer lesz nála esélyem..-Georg
-Hát igazad van embeer.. Ne adjuk föl..-Bill
-Nézünk valamit??-Georg..
-Nézzünk..Vagy inkább menjünk Tomékhoz..-Bill
-Okééé..-Georg. Ahogy kimondta már mentek is...
Kopogás nélkül bejöttek../na szépek..xD/
-Csáá..Mit néztek???-Georg
-psssssssssstt....- Tom és Gustav
-Valami horror film..-én suttogva
-Okéé..-Bill és Georg örömükbe kiabálva
-Pssssssssssssszt..-Tom és Gustav
Én közben kilopóztam a szobából és lementem a konyhába vacsit csinálni.. Csináltam a srácoknak palacsintát..Örültek is maguknak a film után...xD

/na elég ennyi../

Nincsenek megjegyzések: