2008. április 5., szombat

53.Terv megvalósul..xP

Miután megkajáltak a fiúk mindenki vonult a saját szobájába..
Én és Tom zuhanyoztunk ketten...De télleg csak zuhanyoztunk..nem volt több..Aztán utánna zuhantunk az ágybaa..Még egy kicsit beszélgettem Tommal..
-Tom..Arra gondoltam elmehetnénk nyaralni Hawaii-ra.. Én tegnap néztem egy gyönörű szállodát. Tisztára gyönyörű. Ha a szobádból ki akarsz jönni először egy ilyen erkélyszerű folyosóra mész ahol ha lenézel ott a medence..A szobáknak saját erkélyük van..Ami a Csendes-óceánra néz. A szoba gyönyörű. A szállodának saját fürdő része van. De nem úgy mind a többi szállodának, hogy csak a szálloda előtt. Van egy kicsit távolabbi partszakasz is ami szintén a szállodáé. -én lelkendezve
-Naa..Ez egy csúcsszuper ötlet..Csak mennyibe kerül??-Tom
-1 hétre egy lakosztály ami két személyes 1000 euró..-én
-Naa..Nem is drága...Lefoglalhatnánk 3 lakosztályt...-Tom
-Szuper..-én sikítozva
-Pssztt...Babííí..Halkabban..-Tom befogva a szám..
-Te figyűűjéé ide..Ne máá egy hétre menjünk lee...1 hónapra...-én
-Sirály..Na pattanj béjbéé még csak 10 óra hívd fel őket én szólok valakinek, hogy vegyen repülőjegyeket..Ha sikerül holnap ilyenkor már Hawaii-n leszünk..-Tom lelkendezve
-Királysáág..-én és már pattantam is a telefonhoz..Tom szintúgy..Nagyjából egyszerre raktuk le a telefont..
-Naa??-Tom
-Nyaralás lefoglalva..-én
-És a gép mikor indul.??-én
-Hétfőn hajnalba..-Tom
-Dehisz..Holnap vasárnap..JUHÉÉ.-én és Tom nyakába ugrottam..
-Örülök..hoo..hogy..ör..örül..örülsz..dee...megfulladok..-Tom fulladozva
-Jajj bocs..De annyira örülök..-én
-Na de bujjunk az ágybaa..-Tom és megfogott és magával rántott az ágyba..
Vasárnap reggel mindenkinek szóltunk, hogy mit terveztünk..Én még Beát is..:
Elmeséltem neki mindent..Ő is örült..Tom közbe előállt azzal az ötlettel, hogy mivel mi csak öten vagyunk és 3 kétszemélyes lakosztályt foglaltunk vigyük el Andreas bátyát..Axel-t../ne röhögj..télleg van ilyen név..xD/
Gyorsan összepakoltunk..Aztán beszélgettünk..Eljött az este mindenki ment a szobájába aztán tisztára hamar elment az este. Reggel korán keltünk aztán mentünk a reptérre..

/köv részben a repülőzést és a megérkezést..xP/

Nincsenek megjegyzések: